اخبار مهمکمیسیون برنامه و بودجه

مخالفان سخنان رهبر ی موفقیت نظام را نمی‌خواهند

آستان بهارستان؛ نماینده مردم رشت در مجلس گفت: معاندان، اصلاح‌طلبان اپوزیسیون و خارج‌نشین هیچ‌گاه خیر و خوبی و موفیت برای نظام نمی‌خواهند و اگر فضاسازی‌ای هم علیه نظام و فرامین رهبر انقلاب می‌کنند از سوی آنها امری غیرعادی نیست.

فضاسازی معاندان علیه فرامین رهبر انقلاب برای آن است که موفقیت نظام را نمی‌خواهند

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی معاندان و اصلاح‌طلبان اپوزیسیون علیه فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال‌ها توسط ایشان گفت: اصلاح طلبان اپوزیسیون و خارج‌نشین هیچ‌گاه خیر و خوبی برای نظام جمهوری اسلامی نمی‌خواهند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه ادامه داد: ما هیچ گاه نباید از فضاسازی‌های اصلاح طلبان اپوزیسیون علیه نظام و فرامین رهبری تعجب کنیم؛ چراکه آنها همواره به دنبال فضاسازی علیه کشور، نظام و رهبری هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در مورد اصلاح طلبان داخل کشور هم باید بگویم که آنها در دوره دولت اصلاحات و نیز ۸ سال گذشته قدرت را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و با اینکه مدعی بودند زبان دنیا را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌فهمند در حوزه سیاست خارجی هیچ موفقیتی در این ۸ سال نداشتند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این دولت اعتدال که توسط اصلاح طلبان اداره می‌شد در عرصه اقتصادی نیز نتوانست توفیقاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد و با حجم زیادی از مشکلات اقتصادی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دولت سیزدهم تحویل داد.

وی افزود: اصلاح طبان همان طور که گفتم در ۸ سال گذشته هیچ کارنامه موفقی نداشتند و حال نیز به سیاه‌نمایی علیه مسائل مختلف کشور می‌پردازند.پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا