اخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار مهمکمیسیون شوراها

امروز؛ همه نماینده ها با خانواده مهمان سفره افطار قالیباف هستند

آستان بهارستان؛ ضیافت افطاری رئیس مجلس شورای اسلامی با نمایندگان و خانواده های آن ها امشب برگزار می شود.

عصر امروز مراسم ضیافت افطاری محمدباقر قالیباف رئیس مجلس با نمایندگان و خانواده های آن ها در ساختمان مجلس برگزار خواهد شد.

محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس بعد از نواخته شدن زنگ پایان جلسه علنی مجلس خطاب به نمایندگان گفت که طبق برنامه ریزی صورت گرفته امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دو برنامه در محوطه مجلس یکی در مقبره شهدا جهت قرائت قرآن و دیگری بازدید از موزه مجلس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ همین چهار روز پیش بود که نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به ضرورت جلوگیری از برگزاری سفره افطاری در ادارات با پول بیت المال خواستار ورود دیوان محاسبات به این موضوع شد.

ادارات با پول بیت المال سفره افطاری بر پا نکنند

 

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی ۱۷ فروردین مجلس، اظهار داشت: زمزمه هایی شنیده می شود که قرار است برخی از وزارتخانه ها، استانداری ها، ادارات و نهادها در ایام ماه مبارک رمضان با پول بیت المال سفره افطار برپا کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: با توجه به اینکه مردم در حال حاضر با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند برگزاری سفره افطار با پول بیت المال لزومی ندارد و توقع می رود به دیوان محاسبات ماموریت داده شود که اگر وزارتخانه، سازمان و استانداری سفره افطار با پول بیت المال برگزار کرد با آن برخورد شود.

اما امروز هیچ نماینده ای از برپایی پیفت افطاری برای نماینده ها ابراز نارضایتی نکرد.

با توجه به اینکه مجلس ۲۹۰ نماینده دارد که با احتساب هر خانواده چهار نفر و راننده هایشان، نیروهای خدماتی و حفاظتی و خبرنگار و عکاس و… بیش از ۱۶۰۰ افطاری در این شرایط اقتصادی اقدامی نادرست است اما صدای نماینده ای را درنیاورده است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا