اخبار مهمکمیسیون شوراها

دولت سیزدهم برای تحقق گام دوم انقلاب به جوانان میدان داد

آستان بهارستان؛ نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در راستای تحقق گام دوم انقلاب به دنبال استفاده از ظرفیت‌های جوانان نخبه و انقلابی در مدیریت کشور است.

اصغر سلیمی در مورد اقدامات دولت سیزدهم برای حضور جوانان در مدیریت کشور و امید بخشی در جامعه گفت: مقام معظم رهبری همواره بر لزوم به‌گارگیری جوانان متخصص و انقلابی، کارآمد در کشور تاکید دارند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم جوانان در تحقق سیاست‌های آن نقش مهم و ممتاز دارند، دولت سیزدهم هم در راستای تحقق گام دوم انقلاب به دنبال استفاده از ظرفیت های جوانان نخبه و انقلابی کشور است.

نماینده مردم سمیرم با بیان اینکه هر وقت مسوولیت‌های مهم مدیریتی به جوانان نخبه کشور سپرده ‌شد نتیجه کار مطلوب بوده است، گفت: استفاده از نیروهای با تجربه در کنار نیروی جوان می تواند نقش موثری در توسعه، نشاط و  امید بخشی در جامعه داشته باشد.

۴۰ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند

عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، گفت: داشتن نیروی کار جوان برای هر کشوری یک فرصت و نقطه قوت محسوب می شود، چون جوانان توانایی ایستادگی برابر مشکلات و سختی‌ها را دارند و این ظرفیت می‌تواند کشور را برای رسیدن به پیشرفت کمک کند.

سلیمی خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهوری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان و جوان‌گرایی در بدنه دولت، به کارگیری جوانان دلسوز، انقلابی و کارآمد را برای امروز و آینده کشور سازنده و مفید دانسته است.

وی افزود: باید به جوانان میدان دهیم تا در عرصه عمل استعداد و توان خود را به منصه ظهور برسانند، البته باید جوانان نخبه و آگاه به امور باشند که بتوانند به توسعه کشور کمک کنند نه اینکه صرفا افرادی به دلیل انتساب به افراد و یا جریان های سیاسی عهده دار پست های مهم سیاسی کشور شوند که این اقدام باعث بدبینی جامعه به مسوولان می شود و نمی تواند حامل پیام امید بخشی در جامعه باشد.

نماینده مردم سمیرم با اشاره به جهاد تبیین مورد نظر رهبر انقلاب در امید بخشی به جامعه گفت: لزوم اطلاع رسانی صحیح و خدمات شایسته  دولت به مردم از موضوعاتی است که به امید بخشی در جامعه کمک می کند و بُعد روانی مشکلات موجود را کاهش می دهد و می تواند در بخش های مختلف زندگی  مردم تاثیر مثبت بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا