اخبار قمگزارش تصویری قم

گزارش تصویری از ضیافت افطاری حرم حضرت معصومه(س)

آستان بهارستان؛ در ماه رمضان امسال هم خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با برپایی سفره افطار میزبان مردم روزه دار بودند.

حرم حضرت معصومه(س) امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح «کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه» را اجرا کرد تا همه اقشار با هر توان مالی بتوانند در ثواب افطاری حرم مطهر شریک شوند.
مدیریت هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت ماه مبارک رمضان با اجرای طرح «کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه» امکان مشارکت مردم با هر توان مالی را در افطاری حرم مطهر بانوی کرامت در ماه رمضان فراهم کرده است.

علاقه‌مندان به مشارکت در افطاری حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان می‌توانند از طریق مراجعه به پرتال نذورات حرم مطهر به نشانی اینترنتی www.nazr.amfm.ir/rmz نذورات خود را به صورت آنلاین، پرداخت کنند.

واریز نذورات افطاری ماه مبارک رمضان از طریق انتقال وجه به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۲۵۵۰۰۵۰۰۰ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها نیز امکان پذیر است.

علاوه بر موارد مذکور در صورت عدم دسترسی به اینترنت علاقه‌مندان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۲۵۱*۷۴۱* با تلفن همراه، نذورات خود را برای افطاری ماه مبارک رمضان به حساب حرم مطهر بانوی کرامت واریز کنند.

مبلغ افطاری گرم برای هر نفر ۳۰ هزار تومان و مبلغ افطاری ساده برای هر نفر ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا