اخبار پوششی و تولیدی قماخبار عمومیاخبار مهم

عرضه ۱۶۰ اثر آیت الله «شیخ محمد یعقوبی» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

آستان بهارستان؛ نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی یعقوبی در ایران اظهارداشت: بیش از ۱۶۰ اثر مکتوب و دیجیتال آیت الله «شیخ محمد یعقوبی» در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایش درآمده است.

عرضه ۱۶۰ عنوان کتاب آیت الله یعقوبی در نمایشگاه کتاب تهران

حجت الاسلام و المسلمین شیخ «قیس طائی» گفت: دفتر آیت الله یعقوبی با بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶۰ عنوان کتاب، ۱۲۰ کتاب از آثار آیت الله یعقوی در موضوعاتی مانند معارف و اخلاق اسلامی، فقه و اصول، سیره و تراجم، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … است و مابقی، آثار اندیشمندان و نویسندگان دیگر درباره آثار و اندیشه های ایشان است.

وی افزود: از ویژگی های غرفه دفتر آیت الله یعقوبی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثار جدید ایشان و برخی از نویسندگان است که در سال جاری و سال گذشته منتشر شده است.

آثار آیت الله شیخ محمد یعقوبی در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر دفتر آیت الله یعقوبی در قم گفت: آثاری مثل “من نور القرآن”، “المعالم الفکریه” و کتاب های دیگر. همچنین در این نمایشگاه نرم افزار آثار آیت الله یعقوبی در موضوعات گوناگون عرضه شده است.

وی گفت: علاقمندان برای بازدید از غرفه آثار آیت الله یقعوبی در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلی امام خمینی، بخش بین الملل و کتب عربی، به غرفه ۴۳ مراجعه کنند.

رئیس نمایشگاه کتاب در غرفه آیت الله یعقوبی

حضور رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون وزیر فرهنگ  در غرفه آیت الله یعقوبی

همچنین رئیس سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دکتر احمدوند معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه انتشارات دارالصادقین و دیدن آثار آیت‌الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در اولین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافتند.

****

گفتنی است سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب عصر روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور لبنان، متولیان و دست اندرکاران فرهنگی کشور و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) طی آیینی گشایش یافت.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه برای عموم آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به مصلای تهران مراجعه کنند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا