اخبار مهمکمیسیون شوراها

سهل‌انگاری و ضعف مدیریتی در سانحه قطار مشهد – یزد مشهود است

آستان بهارستان؛ رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهل‌انگاری و ضعف مدیریتی در سانحه قطار مشهد – یزد مشهود است،‌ خواستار برخورد قاطع با مقصران این سانحه شد.

محمد صالح جوکار در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پی سانحه خروج قطار مشهد – یزد از ریل شاهد جانباختن تعدادی از هموطنان و زائران امام رضا (ع) بودیم.

وی بیان کرد:‌ برای خانواده‌های بازماندگان طلب صبر و برای درگذشتگان طلب غفران الهی را داریم. این حادثه بسیار دلخراش بود و این حق زائران امام رضا (ع) نبود که با سوء مدیریت این اتفاق را تجربه کنند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: سهل‌انگاری، ضعف مدیریتی و ترک عمل کاملا مشهود است. وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون بررسی سوانح ریلی که تشکیل شده است باید این موضوع با جدیت دنبال کرده و گزارش نهایی آن را به مردم و قوه قضاییه اعلام کنند. البته این کمیسیون زیرنظر راه‌آهن تشکیل شده که تعارض منافع در آن نیز وجود دارد.

وی گفت: برخورد جدی دستگاه قضایی با مقصران این حادثه درس عبرتی برای مدیران نالایق خواهد بود. انتظار داریم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی این موضوع را با جدیت دنبال کند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا