اخبار مهمکمیسیون حقوقی

دولت و نمایندها پاسخ دهند چرا قیمت‌ها مهار نمی شود؟

آستان بهارستان؛‌  نماینده میانه در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت و نماینده های حامی حذف ارز ترجیحی گفت: دولت و نمایندها پاسخ دهند چرا قیمت‌ها مهار نمی شود؟

سید مرتضی حسینی افزود: کارگروه اقتصادی دولت پاسخ دهد که چرا همزمان با حذف ارز ترجیحی قیمت کالاها سر به فلک کشیده است؟تدابیر و وعده های حفظ قیمت های شهریور ۱۴۰۰ که در قانون مصوب مجلس بر آن تاکید شده کجاست؟ توزیع کالابرگ هوشمند بین اقشار پایین کجاست؟

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: همکاران اقتصادی مجلس که مدافع حذف ارز ترجیحی بودند و با صحبت ها و دفاع هایشان باعث تصویب این قانون شدند بیایند پاسخ دهند که چرا قیمت کالاها مهار نشد؟ دولت و وزرای مربوطه نمایندگان مجلس و مردم توضیح دهند که دلایل عدم مهار قیمت‌ها و رشد افسارگسیخته قیمت ها چیست.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزرای راه و شهرسازی و صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: با توجه به افزایش نجومی اجاره بهار توضیح دهند و بگویند که کجای کار هستند و چرا بازار اجاره مسکن رها و بی صاحب است؟ چرا مشاوران املاک با همدستی عده‌ای از مالکان و صاحبخانه های بی انصاف و سودجو یکه‌تاز میدان تعیین اجاره بها هستند؟ پس دولت در این میان چه نقشی دارد؟

حسینی گفت: حال و روز مستاجران مصیبت وار است و دولت باید این بی خانمان‌ها و بی پناه‌ها را دریابد و آنها را در میان گرگ‌ها تنها نگذارد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا