اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

مسئولان برای تامین آب و برق زندان لنگرود همکاری کنند

آستان بهارستان؛ مدیرکل زندان های استان قم در پاسخ به خبرنگارما مبنی براینکه آیا برای روشنایی زندان لنگرود اقدامی شده است؟ اظهارداشت: سازمان ها و ادارات همکاری نمی کنند؛ بخشی از روشنایی را خودمان ایجاد کردیم زیرا اطراف زندان باید مانند پالایشگاه ها روشن باشد اما تاریکی امنیت زندان لنگرود را به خطر انداخته بود.

زندان لنگرود آب می خواهد

علی اصغر رنجبر در پاسخ به اینکه آب زندان لنگرود چطور تامین می شود؟ گفت: هم اکنون از آب چاه برای شرب زندانیان استفاده می کنیم اما به دلیل فرونشست زمین نمی توان برداشت زیاد داشت لذا دنبال این هستیم در قالب پدافند غیرعامل یک انشعاب از روستای لنگرود داشته باشیم که در مواقع اضطراری از آن استفاده کنیم؛ تحقق این امر باری از دوش ما کم می کند.

وی عنوان کرد: اخیرا مدیرآب و فاضلاب قم قول انجام انشعاب لوله اضطرار را دادند که امیدواریم این خواسته را عملی کنند.

شهرداری در ایجاد فضای سبز زندان همکاری کند

وی گفت: اگر شهرداری روزانه هشت تانکر آب به ما بدهد ۴۰ هزار متر محوطه درون زندان و اردوگاه را با استفاده از روش های نوین آبیاری تبدیل به فضای سبز می کنیم.

رنجبر افزود: برای کاشت نهال هم از نیروهای خودمان استفاده می کنیم، درغیر این صورت درخواست داریم این فضا را آسفالت کنند.

وی بیان کرد: انتظار داریم مدیران شهرداری، شرکت آب وفاضلاب و شرکت برق و سایر دستگاه ها به ما کمک کنند و زندان را به عنوان منطقه توسعه نیافته شهر ببینند.

مدیرکل زندان های قم گفت: با توجه به تورم، تعداد زندانی و پرسنل و حجم بالای کار اگر صحت سنجی کنند اعتبارات عمرانی و جاری زندان ها باید ۲۰ برابر افزایش یابد. پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا