اخبار مهمکمیسیون اقتصادی

صنعت دفاعی ایران دشمنان را مأیوس کرده است

آستان بهارستان؛ نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای درباره پیشرفت‌ها در صنایع موشکی نوشتند: قدرت بازدارندگی و صنعت دفاعی، دشمنان اسلام و ایران را بیش از پیش مأیوس کرده است.

قدرت بازدارندگی صنعت دفاعی، دشمنان را مأیوس کرده است

 احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، دوم شهریور) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۱۳ نفر از نمایندگان در خصوص موفقیت‌ها و پیشرفت‌های در صنایع موشکی را قرائت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

تقویت  آمادگی دفاعی و جهاد بی‌وقفه، شرافتمندانه و عزتمندانه فرزندان خدوم ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه قدرت بازدارندگی و صنعت دفاعی دشمنان اسلام و ایران را بیش از پیش مأیوس کرده است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک اهمیت راهبردی تلا‌ش‌ها و موفقیت‌های جهادگران صنعت دفاعی کشور، حمایت و قدرشناسی از پیشرفت‌های صنایع موشکی، پهپادی و سایر عرصه‌های دفاعی قاطعانه اعلام می‌کنند و از تلاش‌های کارآمد وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و رونق تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین حمایت می‌کنند.

همچنین در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور با استفاده از ظرفیت‌های مازاد و سرریز فناوری‌ها و توانمندی‌های صنایع دفاعی در بخش غیرنظامی برای نیل به اهداف تولید ملی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی تأکید دارند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا