اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قمگزارش تصویری قمگزارش تولیدی قم

مردم قم در محکومیت اغتشاشگران راهپیمایی کردند/راهپیمایان خواستار اعدام منافقان مسلح+تصاویر

خبرنگار و عکاس: نیره سادات محمدی

آستان بهارستان؛ راهپیمایی مردم قم در محکومیت اغتشاشگران در هتک حرمت به قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و اماکن مقدسه و کشف حجاب از افراد محجبه و آسیب به نیروهای انتظامی و بسیجی و اموال عمومی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ مردم از محل برگزاری نماز جمعه از مصلی قم تا میدان روح الله را پیمودند و با دادن شعارهایی اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.

راهپیمایان در این راهپمایی شعارهایی از قبیل «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «شهر مقدس قم جای منافقین نیست» «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت ما بیدارند از آشوبگر بیزاند»، «ایرانی ایرانی اتحاد اتحاد» «فریاد زینب این است: چادر ما زندگیست پرچم ما آزادیست» و «ما همه با هم هستیم یار ولایت هستیم» «الله اکبر» «یاحسین» «نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» «ای قوه قضایی اقتدار اقتدار» «منافق مسلح اعدام باید گردد»

راهپیمایان با کفن کردن خود با پرچم و در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی، به آتش کشیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی که مزین به نام جلاله «الله» است را محکوم کردند.

مردم با نثار گل و دادن دست نوشته هایی مبنی براینکه «تشکر تشکر نیروی انتظامی» به عوامل نیروی انتظامی ارادت خود را به زحمت کشان مدافع امنیت کشور ابزار کردند.

روی برخی خودروها هم بنرهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت» نصب شده بود.

برخی با نوشتن شعارهایی روی کف دست نارضایتی خود را از بی حجابی و ناامن کردن جامعه و ضربه زدن به اموال عمومی اعلام کردند و از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواستند تا برخورد قاطع با این افراد صورت گیرد.

خانمی که دو فرزند خردسال خود را به همراه آورده بود، در این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: همانگونه که امام حسین علیه السلام اهل بیت خود را به کربلا برد ما هم وظیفه داریم با خانواده در این راهپیمایی شرکت و از اسلام و قرآن حمایت کنیم.

خانم سالمندی که قرآن را به همراه خود آورده و روی دست گرفته بود در گفت و گو با ما بیان کرد: برای حفظ ارزش ها آمدم زیرا  قرآن و عمل به آن به ما ارزش می دهد و خداوند در قرآن در سوره نور و احزاب مساله حجاب را بیان کردند.

وی افزود: حجاب امر خداست امر حاکمتی نیست که با آن لجبازی کنیم؛ این افراد با خدا می جنگند ما آمدیم که به آنان بگوییم شاید بتوانیم بیدارشان کنیم.

خانمی که عکس رهبری را به دست دارد هم می گوید برای دفاع از رهبر و خون شهدا و جمع کردن فتنه هایی که منافقین داخلی و خارجی از آن پشتیبانی می کنند و حمایت ا زحجاب و عفاف آمدم.

آقایی که در این راهپیمایی شرکت کرده نیز می گوید برای اعتراض به هتک حرمت به افراد با حجاب آمدم امیدوارم معترضان به عقل خود مراجعه کنند و حساب خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

خانمی که فرزند نوزاد خود را در آغوش گرفته می گوید: آمدم بگویم این حجاب یادگار مادرم هست و می خواهم آن را حفظ کنم از نیروهای امنیتی می خواهیم دست منافقین را از کشور کوتاه کنند.

آقایی که پرچم جمهوری اسلامی را روی دوش خود انداخته می گوید برای حمایت از انقلاب و رهبر و همه مقدسات از جمله حجاب و قرآن در راهپیمایی شرکت کردم.

دختر نوجوانی که سربند یا زهرا سلام الله را به پیشانی بسته می گوید: برای حمایت از ولایت فقیه، قرآن و حجاب آمدم زیرا حجاب در کشور ما قانون است و همه در هر جای جهان باید پایبند به قانون باشند و اگر قانون مشکل دارد باید تغییر کند نه قانون شکنی.

خانم دیگری می گوید که برای رهبر و حفظ اتحاد مسلمین به میدان آمدم و پیام ما به یاوه گویان و زورگویان این است که با این اکاذیبی که در جامعه نشر می دهند راه به جایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: همانگونه که پیرو امام حسین علیه السلام هستیم باید در عصر حاضر هم پیرو امام حسین باشیم و یزید زمانمان را بشناسیم و باید جان مان را برای این نظام بدهیم آمدیم بگوییم قرارگاه امام حسین در حال حاضر ایران اسلامی است.

مادر شهیدی هم که با وجود کهولت سن و بیماری خود را به راهپیمایی رسانده بود در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: برای حمایت از دین و رهبر و دفاع از نظام جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی با اینکه بیمار بودم همه قدرت خودم را جمع کردم و امروز با تمام وجودم به میدان آمدم.

****

برخی از مردم به بهانه فوت خانم مهسا امینی که توسط گشت ارشاد برای کلاس آموزشی به مقر نیروی انتظامی رفته و درآنجا فوت شدند به خیابان ها ریختند و قرآن و برخی اماکن مقدسه و پرچم جهوری اسلامی را به آتش کشیدند و به اموال عمومی ضرر وارد کردند.

پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا