اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

اعتماد به جوانان راه برون رفت از مشکلات کشور است

آستان بهارستان؛ عضو هیات علمی ‌و معاون سابق دانشگاه فرهنگیان درحاشیه راهپیمایی روز سیزده آبان در مصلی نماز جمعه قم گفت: جوانان و دانش آموزان امروز همزمان با آغاز گام دوم انقلاب محکمتر پای آرمان های انقلاب ایستاده اند. 

دکتر علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار آستان بهارستان افزود: به عنوان یک دهه شصتی که توفیق درک انقلاب و حضو در جبهه های جنگ را درک کرده ام باورم این است اگر جوانان دهه هفتاد و هشتادی محکمتر کنار انقلاب نباشند به طور قطع کمتر نیستند.

وی بیان کرد: پیام حضور جوانان در راهیان نور، پیاده روی اربعین و راهپیمایی امروز این است که انقلاب اسلامی ایران تثبیت شده و به راه خودش ادامه می دهد.

این عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان قم گفت: حفظ حریم اهل‌بیت(ع) و انقلاب اسلامی توسط جوانان انقلابی نشانه های است که آینده را روشن‌تر ترسیم می کند.

وی اعتماد به جوانان و شنیدن دغدغه آنان را راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور دانست و خطاب به مسئولان کشور گفت: قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانید زیرا میانسالان امروز خالقان سیزده آبان دیروز بودند و جوانان امروز فاتحان بیت المقدس خواهند بود لذا بستر خدمت را گسترده تر و برای تامین حداقل نیاز مردم شبانه روز تلاش نمائید.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا