اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

برپایی اجتماع بزرگ حوزویان و مردم قم در مدرسه فیضیه/ولایت فقیه بند تسبیح انقلاب است

خبرنگار: نیره سادات محمدی

آستان بهارستان؛ اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم امروز با هدف حمایت از ولایت فقیه و  تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه های استکبار و دشمنان جهان اسلام از سوی نهادهای حوزوی و با حضور طلاب و اصناف مختلف و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار قم امروز با هدف تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت و محکوم کردن توطئه های استکبار و دشمنان جهان اسلام از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت و دیگر نهادهای عالی حوزوی و با حضور طلاب، اصناف مختلف و مردم در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

این تجمع از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر به طول انجامید و پس از آن دو طومار تحت عنوان «مطالبه گری از مجلس شورای اسلامی برای حل معضل بی حجابی و بی عفتی موجود در جامعه» به امضای شرکت کنندگان رسید.

شرکت کننده ها شعارهایی از قبیل «حسین حسین شعار ماست شهادت افتحار ماست» «طلاب فدای رهبر» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» «الله الله الله الله اکبر جانم فدای تو ای رهبر» «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» «یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک» پایبندی خود را به اسلام، انقلاب و ولایت اعلام کردند.

در حاشیه این مراسم خبرنگار ما با چند تن از شرکت کننده ها به گفت وگو پرداخت که مشروح آن در ادامه می آید:

****

دشمن برای رسیدن به اهداف خود ولایت فقیه را نشانه گرفته است

مسئول بخش نظارت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفت وگو با ما اظهارداشت: در پی اغتشاشات اخیر اعلام می کنیم واقعا ما امروز در مقابل حرکت مذبوحانه دشکن آنقدر قوی هستیم که دشمن وقتی اقتدار ما را مشاهده کرد آخرین نقشه و حربه خود را پیاده کرد.

معصومه رابودان تصریح کرد: ملت ما آنقدر آگاه و بیدار هستند که با حضور اجتماعی خود و با تبیینی که حضرت آقا داشتند این بار هم نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

این مبلغ و مشاور حوزه و دانشگاه گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود ولایت فقیه را نشانه گرفته زیرا ولایت فقیه استوانه و پایه انقلاب و نظام است.

وی ادامه داد: ما در مدرسه فیضیه جمع شدیم زیرا امام خمینی(ره) پایه ولایت فقیه را در این مدرسه بنا نهادند و کتاب ولابت فقیه وقتی نوشته شد مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و امروز هم انگشت روی ولایتی که آن زمان مورد خدشه وارد شد گذاشتند و ما باید قوی عمل کنیم و پاسخ شبهات دختران و پسران جوان را به سرعت بدهیم.

وی تاکید کرد: دشمنان خوب می دانند که رهبر ایران فردی مقتدر انقلابی و قوی است و همه هجمه ها را برای براندازی روی رهبری می برند.

****

تا آخرین قطره خون پای ولایت می مانیم

خانم طیبه میرزایی علت حضور خود را بیعت دوباره با رهبری اعلام کرد و گفت: تا آخرین لحظه با رهبری می مانم تا آخرین قطره خونمان خود و فرزندانم در راه ولایت خواهم ماند همانگونه که ۴۳ سال است که در صحنه هستم.

وی با بیان اینکه در اعتراضات اخیر بیشترین هجمه ها سمت رهبری بود، گفت: دشمنان از ولایت فقیه بیم دارند و می خواهند ولایت فقیه نباشد زیرا می دانند که به حق است و بیشتر جامعه مطیع ولایت هستند.

****

خانم معصومه سیدان هم در گفت وگو با ما گفت: به دلیل حمایت از ولایت فقیه و پاسداری از خون شهدا وظیفه خود دانستم که در این تجمع حضور پیدا کنم زیرا دشمنان قصد تخریب جایگاه ولایت فقیه را دارند.

این مربی طرح امین لفزود: دشمنان می خواهند ولایت را در چشم مردم تضعیف کنند اما مردم ایران به خصوص مردم قم بصیرت دارند و اجازه این اقدام را نخواهند داد.

****

ولایت فقیه ریشه و بند تسبیح انقلاب است

خانم بی بی علوی هم گفت: پایبندی به اصول دین، همبستگی با افردای که می خواهند از خون شهدا دفاع کنند و حمایت از ولایت دلیل حضور من در این تجمع بود.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه ما را موفق می کند آن ها این را نمی خواهند لذا قصد دارند اصل و ریشه و بند تسیبح انقلاب را بزنند اگر ریشه را بزنند شاخ و برگ خودش می ریزد و کار برای پیاده کردن برنامه های دشمنان فراهم می شود.

****

انقلاب کردیم اما کوچکترین ضرری به مردم و اموال آنان وارد نکردیم

خانم معصومه عبداللهی هم در گفت وگو با ما بیان کرد: ما زمان شاه برای خدا و اسلام و مسلمین انقلاب کردیم و در بسیاری از راهپیمایی ها شرکت کردیم اما کوچکترین صدمه ای به یک شخص یا فروشگاه وارد نکردیم.

وی با تاکید براینکه جوانان باید بصیرت داشته باشند، گفت: اغتشاشگران با دریافت پول یا تحت تاثیر فضای مجازی به بهانه آزادی عده ای را عزادار و به اموال عمومی و شخصی مردم آسیب وارد کردند؛ آیا بی حجابی آزادی است؟

شهید حججی سر داد که ما چادر ندهیم

وی با اشاره به اینکه ما این چادرها را راحت به دست نیاوردیم، گفت: ما از حضرت زهرا سلام الله علیها پیروی می کنیم؛ همانگونه که شهدا و رزمندگان ما برای اسلام و حجاب از جان و مال و آسایش خود گذشتند و درحالی که مانند شهید حججی سر می دهند ما چادر نمی دهیم.

چادر مانع پیشرفت نیست

وی با بیان اینکه ما با چادر آزاد هستیم، ادامه داد: من سه دختر داریم که یکی برد تخصصی پزشکی و دیگری مهندسی برق و سومی داروساز است و همه با چادر به درجات علمی بالا رسیدند

دشمنان می خواهند حجاب و عفاف و پیشرفت را با تخریب چهره دانشگاه ها و تعطیلی آن ها محقق کنند تا جوانان ما از پیشرفت عقب بمانند

همانگونه که پیش از انقلاب اسلامی از هند برای ما پزشک می آوردند اما امروز پزشکان ایرانی در دنیا صاحب نظر هستند

دشمنان طاقت مشاهده پیشرفت ایرانیان را ندارند

دشمنان اسلام از ابتدا قصد تخریب ولایت فقیه را داشتند همانگونه که امیرالمومنین را خانه نشین کردند با اینکه می دانستند علی بر حق است اما حق وی را غصب کردند و نمی خواهند اسلام باشد زیرا اسلام با رشوه و اختلاس و وابسته بودن به کافران موافق نیست و این آموزه ها با خوی مادی دشمنان ما موافق نیست.

****

مسئولان در حوزه حجاب و عفاف کوتاهی کردند

خانم معصومه اکبری هم از دیگر شرکت کننده ها بود که در مورد علت حضورش به خبرنگار ما گفت: برای دفاع از حجاب و عفاف و ولایت فقیه در تجمع امروز شرکت کردم زیرا اصل ولایت فقیه است.

این فعال اجتماعی فرهنگی افزود: ما آمدیم تا صدای مطالبه گری خود را به گوش مسئولان برسانیم ما آمدیم تا بگوییم که خواستار حجاب و عفاف هستیم و از مسئولان می خواهیم قوانین بر زمین مانده را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: در قضیه حجاب و عفاف در جامعه از سوی مسئولان مختلف کوتاهی و غفلت صورت گرفته و آنان گاهی تحت تاثیرهجمه ها نتوانستند اولویت بندی درستی داشته باشند.

اکبری ادامه داد: من مادری دارای دختر و پسر دهه هشتادی هستم و فرزندانمان را با چنگ و دندان دراین شرایط از آسیب های اجتماعی حفظ کردم و واقعا خسته شدم و خیلی تحت فشار هستم از مسئولان می خواهیم برای ما هم حقی قائل شوند.

وی گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان به خاطر هجمه ها به انحراف کشیده شدند و یا تحت تاثیر شبکه ای اجتماعی اغفال شدند و خانواده ها نگران هستند.

وی اظهارداشت: دشمنان برای شکست جمهوری اسلامی روی دو بحث حجاب و ولایت فقیه سرمایه گذاری کردند و همه توان خود را به کار گرفتند اما اقدامات مسئولان کافی نبوده و در این راه کم گذاشتند ما تقاضا داریم مسئولان امر تلاش بیشتری برای حفظ پایه های انقلاب داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا