اخبار مهمکمیسیون بهداشت

در حدود شش ماه اخیر مرگ و میر کرونا تک رقمی و صفر بود

آستان بهارستان؛  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تعامل خوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مجلس شورای اسلامی گفت: در ۱۷۴ روز مرگ و میر ناشی از کرونا تک رقمی و صفر بوده است.

غلامرضا منتظری با اشاره به عملکرد وزیر بهداشت در یک سال و چهار ماهه گذشته افزود: با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، همت رئیس جمهور مردمی و دولت انقلابی، واکسیناسیون گسترده و تغییر در شیوه مدیریت بحران کرونا، جمهوری اسلامی ایران به اذعان مراجع علمی و فنی دنیا از جمله سازمان جهانی بهداشت، به عنوان کشور موفق منطقه در مبارزه با این بیماری معرفی شد.

وی تصریح کرد: به طور قطع تلاش جهادی وزیر بهداشت در مهار و کنترل بیمار کرونا موثر بوده و باید قدردان آن باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی کرونا در بسیاری از روزهای سال‌جاری افزود: اگر چه در این موفقیت بزرگ، بخش‌های دیگر هم سهیم بودند اما محوریت با وزارت بهداشت بود.

منتظری روحیه جهادی و حضور میدانی را از دیگر ویژگی‌های وزیر بهداشت دانست و افزود: توان مدیریتی دکتر عین اللهی را با تحلیل نجات یافتگان از کرونا در کشور می‌توان سنجید.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار ارائه شده تا روز ۱۹ دی امسال،در ۱۷۴ روز مرگ و میر ناشی از کرونا تک رقمی و صفر بوده است، افزود: به عبارت دیگر، بیش از ۵۸ درصد از روزهای امسال، مرگ و میر تک رقمی و صفر بوده است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تاکید کرد: تعداد روزهای بدون مرگ و میر در سال جاری ۲۷ روز و تک رقمی، ۱۴۷ روز بوده است.

وی با قدردانی و تشکر از وزیر بهداشت بخاطر تعامل خوب با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان اظهار داشت: خوشبختانه وزیر بهداشت تعامل خوبی با مجلس و نمایندگان دارد و فرهنگ پاسخگویی وی شفاف و روشن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا