اخبار مهمکمیسیون اقتصادی

عفو عمومی رهبری، نشانه راهگشای ‌‎آینده کشور است

آستان بهارستان؛ نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رهبری معظم انقلاب برای عفو ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث اخیر، به منزله عفو عمومی و نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای وضعیت امروز و راهگشای آینده کشور بوده و سعه صدر ایشان برای همه مسئولان کشور درس عبرتی است تا به این روش با مسائل برخورد کنیم.

محمد باقری در مورد موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعداد قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر کشور، گفت: مقام معظم رهبری در اعیاد ملی و مذهبی با توجه به اختیارات قانونی عفوهایی را اعلام  و رئیس قوه قضائیه بستر عملیاتی کردن این موضوع را مهیا و آماده می کند.

وی افزود: این اقدام رهبری معظم انقلاب به منزله عفو عمومی و نشانه تدبیر داهیانه ایشان برای وضعیت امروز و راهگشای آینده کشور بوده و سعه صدر ایشان برای همه مسئولان کشور درس عبرتی است تا به این روش با مسائل برخورد کنیم.

نماینده مردم بناب در مجلس یازدهم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، رهبری خود را به نحو احسن و اکمل انجام می‌دهند اما متاسفانه مسئولان دستگاه‌های مختلف در قوای سه‌گانه آن گونه که باید وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند و باعث می‌شود که مشکلات را به ایشان نسبت دهند.

باقری یادآور شد: امیدواریم دستگاه قضا هر چه سریع تر دستور رهبر معظم انقلاب در مورد عفو عمومی را عملیاتی و اجرایی کرده و مراحل دادگاه افرادی که شامل این عفو می‌شوند را متوقف کند.پایان پیام/۱۱۰

منبع:‌خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا