اخبار مهمکمیسیون سیاسی

۴۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

آستان بهارستان؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حدود ۴۰ هزار گروه جهادی داریم که خیلی از آنها در مسیر خدمت‌رسانی در مناطق محروم، توانمندسازی زنان و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند.

زهره الهیان روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش نبوی در شهر آفتاب تهران گفت: ما تشکل های مردمی زیادی داریم که به صورت خودجوش و مخلصانه مشغول خدمت رسانی به محرومان هستند.

وی افزود: خیلی از بانوانی که تحت پوشش مجموعه آبشار عاطفه ها بودند، اکنون خود کارآفرینی می کنند و بعضا تا ۱۰۰ نفر نیروی کار را تحت مدیریت دارند.

به گفته الهیان، بحث اشتغال زایی و توانمندسازی از موضوعاتی است که سایر ابعاد زندگی شخص را تحت شعاع قرار می دهد و باعث سلامتی روان شخص می شود و از خیلی از مشکلات روزمره جامعه جلوگیری می کند.

این نمایند مجلس اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی از اینگونه کارهای جهادی حمایت می کنیم و طرحی تحت عنوان فراکسیون سازمان های مردم نهاد ایجاد کردیم که کار ویژه این فراکسیون حمایت از این نهادهای جهادی مردمی است.

این عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به برنامه های مجلس و دولت در راستای حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار توسط رئیس جمهور، دستیار مردمی سازی دولت مشخص شده که این موضوع عزم راسخ دولت را برای حل مشکلات نشان می دهد.

الهیان خاطرنشان کرد: طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی هرجا مشکلی بوده با حضور گسترده مردم آن مشکل حل شده و شایسته مردم این است که خدمات چند برابری برای آنها انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا