اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

با تمام توان در کنار دانش آموزان و والدین آنان هستیم/باید امید و نشاط را در مدارس احیا کنیم

آستان بهارستان؛ جلسه هم‌اندیشی مسئولان استان قم و اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و نواحی، شهرستان ها و بخش های استان در مرکز رفاهی شماره یک آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه مسئولان استانی از جمله معاون دادستان، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیرکل پدافند غیرعامل و فرماندار حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان قم اظهارداشت: دشمنان اسلام در صدد انجام اقدامات نسنجیده و نابخردانه ای هستند تا فضای ایران عزیز اسلامی را مسموم نمایند.

علیرضا رحیمی افزود: ملت بزرگ ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان داده است که هرگز در برابر تهدیدات دشمن تسلیم نخواهند شد و به حول و قوه الهی پرچم انقلاب عظیم را به دستان باکفایت آقا امام زمان علیه السلام به اهتزاز در خواهند آورد.

وی با بیان اینکه همواره در کنار مردم بوده و خواهیم بود، افزود: دغدغه های اولیاء و دانش آموزان گرانقدر و تمامی فرهنگیان عزیز و مسئولان استانی دغدغه های جدی است که این روزها با توجه به فضای مدارس ایجاد شدا است.

وی تاکید کرد: اولیای محترم دانش آموزان بدانند با آنچه در توان داریم جهت آرامش خاطر جامعه و در سایه خرد جمعی و همدلی همه ارگان‌های تصمیم‌گیر تلاش خواهیم کرد.

رحیمی از خانواده ها خواست تا در کنار آموزش و پرورش زمینه های آرامش روحی و روانی جامعه را فراهم نمایند.

وی گفت: تعلیم و تربیت از شئون اسلام است و ما باید به این مسئله توجه جدی داشته باشیم و برای ارتقاء آن از همه ابزارهای لازم و ظرفیت های ممکن بهره مند شویم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: همکاران خود را در ایجاد آرامش روانی جامعه و فضاهای آموزشی توجیه کرده ایم و از مدیران مدارس استان می خواهیم در ایجاد روحیه امید در اولیاء و دانش آموزان و در حفظ آراستگی و در بحث نظافت مدارس تلاش نمایند.

وی تاکید کرد: ما همه به دنبال ایجاد محیطی آرام و مطمئن برای آموزش هستیم و نگرانی‌هایی نیز داریم ولی باید تلاش نماییم با شناسایی منشاء اتفاقات درون مدارس زمینه های رشد و اعتلا را در مدرسه به عنوان مطمئن ترین فضای آموزش برای دانش آموز وخانواده را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: با شناسایی منشاء اتفاقات در درون مدارس این محیط مجدداً محیطی با طراوت و شاد در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی خطاب به اولیای دانش آموزان گفت: مطمئن باشید از همان روزهای ابتدایی آموزش و پرورش مجدانه در کنار دستگاه‌های دیگر استان تلاش‌ داشته و از لحظه‌ای توجه و پیگیری دریغ ننموده است.

وی همچنین از تلاش های همه دستگاه‌های استان در پیگیری مسائل مربوط به مدارس تشکر نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا