اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

فرمانده سپاه قم:دشمن به حدی از ضعف ‌رسیده که خبر آتش زدن سطل زباله را منعکس می کند

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه قم که در کنگره عظیم ۶۰۹۰ شهید استان قم اظهارداشت: امروز دشمن به حدی از ضعف در برابر ایران ‌رسیده است که خبر آتش زدن یک سطل زباله در رسانه های مهم آنان پوشش داده می شود.

تجلیل از اصحاب رسانه قم با حضور فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سالن اجتماعات تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه قم که در کنگره عظیم ۶۰۹۰ شهید استان قم تلاش کردند، گفت: اگر بهترین اقدام انجام شود اما انعکاس رسانه ای مناسبی نداشته باشد بازخورد خوبی نخواهد داشت.

سردار محمدرضا موحد افزود: بهترین اقدام رسیدگی به امور مردم است و از اصحاب رسانه می خواهیم اقدامات مردمی بسیج و سپاه و اخبار خوب و امیدآفرین را به مردم منعکس کنند.

دشمن با ورود به ایران پاسخ سختی را متحمل می شود

وی با بیان اینکه امروز با جنگ نرم چندجانبه مواجه هستیم، گفت: دشمن دیگر حریف جنگ سخت با ایران نمی شود و از هر طریقی در زمین و هوا و دریا ورود کند ضربه می خورد؛ دشمنان اگر شک دارند می توانند امتحان ‌کنند و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان ایران به صورت غیرمستقیم وارد جنگ رسانه ای در فضای مجازی شده اند که بر اذهان مردم تاثیر بگذارند و به این روش به ذهن ها ورود پیدا کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم گفت: در برخی کشورها اتفاقات عجیبی رخ می دهد اما یک خبر از آن منعکس نمی شود زیرا آنان غول رسانه ای دنیا را در اختیار گرفته اند.

دشمن به حدی از ضعف ‌رسیده که خبر آتش زدن سطل زباله را منعکس می کند

وی اظهارداشت: امروز دشمن به حدی از ضعف در برابر ایران ‌رسیده است که خبر آتش زدن یک سطل زباله در رسانه های مهم آنان پوشش داده می شود.

وی خطاب به اصحاب رسانه قم گفت: اخبار امیدآفرین و واقعیت ها را به عنوان روایت اول در دست گیرید و با رعایت مصلحت مردم و کشور حقیقت را در راستای فرهنگ ناب محمدی، جهاد تبیین، ارتقای فرهنگ کار وتلاش منعکس کنید.

سردار موحد با تاکید براینکه باید در فضای مجازی فعال بود و هدف اسلام و انقلاب را برای جوانان و نوجوانان بیان کرد، گفت: نوجوانان ما امروز فلسفه شکل گیری انقلاب را نمی دانند زیرا آن زمان را ندیدند اما سیاه نمایی های امروز دشمن را دیده اند و دستاوردهای انقلاب را ندیدند اما دروغ های رسانه های معاند را شنیده اند.

وی تصریح کرد: دلیل دشمنی با ایران این است که ما قدرتمند و دشمن ضعیف و خار شده است و جرات رویارویی مستقیم با ایران‌ را ندارد.

وی با بیان اینکه ایمان، وحدت و اطاعت از رهبری سه رکن جهت تقویت نظام اسلامی است، افزود: تمام نقشه های دشمن ‌با تدبیرات رهبری خنثی می شود و امروز همه تهدیدها را با تدبیر امامین انقلاب به فرصت تبدیل کرده ایم به همین دلیل است که هرچه به هدف نهایی خود نزدیک تر می شویم دشمن تلاش بیشتری می کند و وظیفه ما و شما را سنگین تر می کند.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا