اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

شایعه مسمویت در یکی از مدارس قم/مردم در برابر شایعه سازان و معاندان هشیار باشند

آستان بهارستان؛ با توجه به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان عزیز استان در برخی مدارس، متاسفانه برخی شایعه سازی ها باعث ایجاد نگرانی بیشتر شهروندان، خانواده های محترم، دانش‌آموزان گرانقدر و ایجاد جو روانی در جامعه شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم؛ اتفاقات اخیر مدارس استان که موجبات تالم و تأثر همگان به ویژه مدیران، کارکنان و فرهنگیان، خانواده های معزز و دانش آموزان عزیز استان را فراهم کرده و زمینه هایی را نیز برای موج سواری بیگانگان ایجاد نموده که صد البته مردم عزیز استان به خوبی آن را مدنظر قرار داده و در مقابل آن قاطعانه ایستادگی خواهند کرد.

متاسفانه امروز۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ بدون دریافت هیچ اطلاعات موثقی بیان شده بود که دانش آموزان در یک مدرسه ابتدایی در ناحیه یک آموزش و پرورش استان دچار مسمومیت شده اند که همکاران اداره کل و ناحیه مذکور به سرعت به این مدرسه مراجعه کردند که خوشبختانه هیچ موردی از مسمومیت ملاحظه نشد و این مسئله شایعه ای بود که بازار شایعات را داغ تر کرد.

تمامی دغدغه‌های دانش آموزان عزیز و اولیای ارجمند و فرهنگیان گرانقدر را مد نظر داریم و پیگیر مسائل و موارد مطرح در این روزهای سخت هستیم به همه هم استانی های عزیز اطمینان می دهیم با کمک تمامی دستگاه ها و بهره مندی از خرد جمعی و تلاش های شبانه روزی، استفاده از ظرفیت مردمی بتوانیم هرچه زودتر منشاء و عامل یا عوامل این اتفاقات را شناسایی و آن را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع شهروندان عزیز برسانیم.

از مردم می خواهیم به شایعات توجه نکنند چرا که امروز دشمنان اسلام درصدد انتقام گرفتن شکست سنگین در اغتشاشات اخیر هستند و بدون شک از هیچ تلاشی برای تلافی کردن این بی آبرویی خود فروگذار نمی کنند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا