اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

مراسم تجلیل سپاه از فعالان رسانه ای قم برگزار شد+ تجلیل از خبرنگار آستان بهارستان

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ مراسم تجلیل از اصحاب رسانه قم که اخبار کنگره ۶۰ ۹۰ شهید این استان را منعکس کردند با حضور فرمانده سپاه علی بن ابی طالب و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و مهدی توکلیان مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در سالن اجتماعات تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.

اصحاب رسانه اخبار بصیرت افزا را منعکس کنند

دراین مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با تبریک به کسانی که از ابتدای انقلاب پای کار اطلاع رسانی انقلابی بودند، اظهارداشت: خبر علم است و طبق فرموده امام موسی بن جعفر علیه السلام بهترین علم، علمی است که مسیر زشتی و زیبایی را به انسان نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری افزود: علمی که قدرت تشخیص به انسان ندهد مفید و ماندگار نیست درحالی که علم موثر و مفید بصیرت، معرفت و آگاهی را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: علم باید چهار اصل خداشناسی، خودشناسی، وظیفه شناسی و دشمن شناسی را در برگیرد تا به عنوان علم موثر مطرح شود.

وی گفت: دانش و بینش باید در کنار هم قرار گیرد و مدرک گرایی به تنهایی سود چندانی ندارد؛ مهم این است که مدرک و درک در کنار هم باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: بدون داشتن بینش، امکان بردن آبروی مسلمان در انعکاس مطالب وجود دارد و اصحاب رسانه باید به این نکات توجه نمایند.

وی به اصحاب رسانه توصیه کرد به دنبال اخبار مفید و اثرگذار باشید که بصیرت مردم را افزایش دهد و دنیا و آخرتتان را تضمین کند.

دشمن به حدی از ضعف ‌رسیده که خبر آتش زدن سطل زباله را منعکس می کند

سپس فرمانده سپاه علی بن ابی طالب استان قم طی سخنانی اظهارداشت: امروز دشمن به حدی از ضعف در برابر ایران ‌رسیده است که خبر آتش زدن یک سطل زباله در رسانه های مهم آنان پوشش داده می شود.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه قم که در کنگره عظیم ۶۰۹۰ شهید استان قم تلاش کردند، گفت: اگر بهترین اقدام انجام شود اما انعکاس رسانه ای مناسبی نداشته باشد بازخورد خوبی نخواهد داشت.

سردار محمدرضا موحد افزود: بهترین اقدام رسیدگی به امور مردم است و از اصحاب رسانه می خواهیم اقدامات مردمی بسیج و سپاه و اخبار خوب و امیدآفرین را به مردم منعکس کنند.

دشمن با ورود به ایران پاسخ سختی را متحمل می شود

وی با بیان اینکه امروز با جنگ نرم چندجانبه مواجه هستیم، گفت: دشمن دیگر حریف جنگ سخت با ایران نمی شود و از هر طریقی در زمین و هوا و دریا ورود کند ضربه می خورد؛ دشمنان اگر شک دارند می توانند امتحان ‌کنند و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی اظهارداشت: امروز دشمن به حدی از ضعف در برابر ایران ‌رسیده است که خبر آتش زدن یک سطل زباله در رسانه های مهم آنان پوشش داده می شود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و عکاسان فعال حوزه ایثار و شهادت از جمله فاطمه سادات محمدی خبرنگار آستان بهارستان تجلیل شد.پایان پیام/۱۱۰

 

متن کامل سخنان فرمانده سپاه قم:

دشمن به حدی از ضعف ‌رسیده که خبر آتش زدن سطل زباله را منعکس می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا