اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

سه هزار کلاس آموزش و پرورش قم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی

آستان بهارستان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از فعالیت ۳۰۰ واحد آموزشی مدارس قم در قالب سه هزار کلاس درس برای اسکان زائران و مسافران نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

علیرضا رحیمی افزود: این پذیرش با هدف خدمت به زائران کریمه اهل بیت سلام الله علیها و کسانی که قصد تشرف به مسجد مقدس جمکران را دارند از ۲۴ اسفندماه انجام می شود.

وی گفت: برخی هموطنان ما از سراسر کشور به صورت اینترنتی برای اسکان در مدارس ثبت نام کرده اند که ظرفیت برخی مدارس تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال جدید سعی شده بهترین خدمات به زائران ارائه شود، گفت: امکانات و ملزومات اولیه برای اسکان مسافران آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: در روزهایی که اوج ورود مسافران به استان است از جمله اول تا سوم فروردین سال جدید، تمهیدات لازم انجام شده که همه مسافرانی که به مدارس مراجعه می کنند اسکان داده شوند و خدمت رسانی خوبی را داشته باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت زیارت و خدمتگذاری به مردم بویژه خدمت به زائران شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها، خطاب به دست اندرکاران پذیرش زائران در مدارس قم گفت: خدمت به زائران را برای خود افتخار بدانید و تمام تلاش خود را بکار گیرید تا میهمانان ما با خاطره خوبی استان قم را ترک کنند.

رحیمی ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران اسکان زائران در مدارس قم، گفت: تا آخرین لحظه ای که زائران در قم حضور داشته باشند خدمت رسانی به آن ها انجام خواهد شد و آرزوی سالی سرشار از معنویت و سلامتی برای آنان داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا