اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

کلید حل مشکلات فراغت از چارچوب های خشک است

آستان بهارستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان قم اظهارداشت: کلید حل مشکلات در دستان خود ما و گاهی فراغت از چارچوب های خشکی است که می تواند مانع انجام اقدامات شود.

علیرضا رحیمی درآستانه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور در جمع اعضای ستادی حوزه معاونت آموزش متوسطه استان و معاونین آموزشی نواحی ضمن تبریک و آرزوی سالی پربرکت، بیان کرد: ایجاد اطمینان خاطر در همکاران نسبت به  انجام امور و برنامه ریزی بر اساس وضع موجود از نکات بسیار حائز اهمیت بوده و کلید حل مشکلات در دستان خود ما و گاهی فراغت از چارچوب های خشکی است که می تواند مانع انجام اقدامات شود.

وی تاکید کرد: اگر خود ما به کاری که انجام می دهیم اعتقاد داشته باشیم مردم نیز ما را همراهی خواهند کرد.

وی اجرای طرح خادمیاران رضوی را از جمله این موارد عنوان کرد و گفت: در هر زمان متناسب با اقتضائات عمل کردن می تواند مفید باشد ونتایج مطلوب تری به همراه داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ساماندهی دبیران و نیروی انسانی در حوزه متوسطه را یکی از چالش های مهم برشمرد و بیان داشت: در این امر تناسب رشته و تدریس بایستی مورد توجه قرارگیرد.

وی همچنین توجه به داشته ها، نظرات همکاران و برگزاری نشست با معلمان را مهم ارزیابی نمود و ادامه داد: مدیران مدارس عامل تحقق اهداف آموزش و پرورش هستند و برهمین اساس شنیدن نظر همکاران یکی از ارکان مهم در تصمیم گیری ها و شناخت وضع موجود به شمار می آید.

توجه به موضوع هدایت تحصیلی و استعدادیابی دانش آموزان و توجه خاص به رشته های علوم انسانی و معارف که از نیازهای جامعه نوین اسلامی به شمار می آید نیز از جمله نکاتی بود که مدیرکل آموزش و پرورش استان دراین نشست به آن اشاره داشت.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا