اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

تاکنون ۴۲ هزار نفر در مدارس قم اسکان داده شدند

آستان بهارستان؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۲ هزار نفر روز در قالب هفت هزار و۳۰۰ خانوار در اماکن تحت‌ پوشش‌ آموزش وپرورش اسکان داشته اند.

عباس اسکندری پور افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان قم با حدود ۳۰۰ واحد آموزشی، پرورشی و ورزشی و نزدیک به سه هزار کلاس در چهار پایگاه در شهر قم و دو پایگاه در شهرستان جعفرآباد و شهر دستجرد از روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ پذیرای زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مهمانان مسجد مقدس جمکران می باشد.

وی گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۲ هزار نفر روز در قالب هفت هزار و۳۰۰ خانوار در اماکن تحت‌ پوشش‌ آموزش وپرورش اسکان داشته اند و همچنان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: کمیته فناوری پشتیبانی از سیستم های مستقر در پایگاه ها، تهیه گزارشات آماری ومالی، پشتیبانی از سرورهای اسکان، رزروهای اینترنتی و تعریف کاربران استانی و تعریف آموزشگاه های مجری اسکان در سامانه اسکان را بر عهده دارد.

وی به شرح وظایف کمیته فرهنگی اسکان اشاره کرد و گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی به زائرین، تهیه و اهداء بسته های فرهنگی به مدارس، تشکیل کمیته اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و بازدید از محل های اسکان توزیع تراکت ها و پوسترهای مناسب تبلیغاتی و نصب در محل های اسکان فرهنگیان، تهیه بروشورهای آداب زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران توسط این کمیته انجام شد.

وی ادامه داد: هماهنگی با ائمه جماعات مدارس جهت برپایی و اقامه نماز جماعت در محل های اسکان، تهیه مهر، سجاده، قبله نما، پوستر های حجاب و عفاف برای مدارس دارای اسکان، هماهنگی جهت اسکان اردوهای دانش آموزی و اهدای هدایای فرهنگی به دانش آموزان از دیگر خدمات کمیته فرهنگی است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا