اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

سلامتی زائرین خط قرمز آموزش و پرورش قم/۳۸۱ بازدید از مدارس

آستان بهارستان؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اظهارداشت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲ بیش از ۳۸۱ بازدید از وضعیت بهداشت مدارس اسکان انجام شده است.

محمد احمدی افزود: کارشناسان سلامت آموزش و پرورش با دقت از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس میزبان زائرین فرهنگی حرم کریمه اهل بیت (س) و مسجد مقدی جمکران بازدید به عمل می آورند.

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت زائرین کریمه اهل بیت (س) خط قرمز ماست، بیان داشت: ما وظیفه داریم تمام سعی و تلاش خود را در جهت تامین و حفظ سلامتی و امنیت زائرین معزز فرهنگی به کار گیریم.

وی گفت: هر شب کمیته سلامت و تندرستی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان با برگزاری جلسات آسیب شناسی بازدیدها، به ارائه گزارش بازدیدهای انجام شده با هدف رفع نواقص احتمالی می پردازند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: به لطف خدا در بازدیدهای انجام شده کمبودی درخصوص ملزومات بهداشتی مشاهده نشده و همکاران کمیته پشتیبانی به صورت شبانه روزی درحال رفع نواقص احتمالی هستند.

وی ادامه داد: به منظور آموزش، ارتقاء سطح سواد سلامت و مهارت های خودمراقبتی میهمانان نوروزی در سفر، بیش از ۵۰ هزار پیام بهداشتی در قالب پوستر، بروشور و … بین زائرین توزیع شد.

وی گفت: در خصوص ملزومات بهداشتی تاکنون کمبودی در مدارس اسکان مشاهده نشده و در خصوص تاسیسات سرمایشی و گرمایشی با تشکیل تیم واکنش سریع مشکلات به سرعت برطرف می شود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا