اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قمدسته‌بندی نشده

ضوابط شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اعلام شد

آستان بهارستان؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قم گفت: ضوابط شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی اعلام شد و آزمون مدارس نمونه دولتی همچون سال های گذشته با در نظر گرفتن شرایط قانونی و آیین نامه ای مربوط برگزار می شود.

نادر کریمی بیرانوند افزود: تمام  دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم به شرط داشتن حداقل معدل کتبی ۱۷ بدون اعمال نمرات مستمر از طریق شرکت در آزمون که روز پنجشنبه مورخ ۸/ ۴/ ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور و به صورت هماهنگ برگزار می شود و دارا بودن شرایط قبولی می توانند در مدارس نمونه دولتی استان ثبت نام نمایند.

وی اظهارداشت: متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی می توانند از روز سه شنبه ۱۵/ ۱/ ۱۴۰۲ با ورود به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زمان پایان ثبت نام را بر اساس شیوه نامه ابلاغی روز جمعه ۲۵/ ۱/ ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: کلیه مراحل مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج و سایر اطلاعات از طریق همین سامانه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

کریمی بیرانوند همچنین در خصوص ثبت نام و آزمون ورودی مدارس ماندگار و فرهنگ بیان داشت: آزمون مدارس ماندگار و فرهنگ  به صورت مستقل برگزار و نحوه ثبت نام و پذیرش آن متعاقبا اعلام می شود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا