اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

حسین گلستانی به اردوی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شد

آستان بهارستان؛ رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان قم اظهارداشت: ورزشکار قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته کشور دعوت شده است.

محمد پیروزمنش روز جمعه اظهار داشت: ۱۸ ملی پوش به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته دعوت شده اند که در بین آنان «حسین گلستانی» از قم نیز حضور دارد.

وی بیان کرد: گلستانی ️رکورددار طلای پارالمپیک در ورزش قم است که دو طلای پارالمپیک‌ در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ همچنین مدال‌های آسیایی و جهانی والیبال نشسته را در کارنامه خود دارد.

پیروزمنش افزود: اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته از امروز ۱۵ اردیبهشت در تهران آغاز می شود و این اردو هجدهمین مرحله اردوی تیم ملی است که تا ۲۲ اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

وی گفت: تیم ملی والیبال نشسته ایران خود را برای برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین آماده‌ می کند.

***

گفتنی است حسین گلستانی از افتخارات بزرگ کشور به خصوص مردم قم است که افتخارات بسیاری را رقم زده است.

وی یک بازیکن والیبال نشسته است که در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ همراه با تیم والیبال نشسته ایران با شکست تمامی حریفان به مدال طلا دست یافت.

گلستانی به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ عازم ریودوژانیرو برزیل شد و توانست با شکست بوسنی و هرزگوین در دیدار نهایی به مقام قهرمانی مسابقات و نشان طلا دست یابد.

وی همچنین قهرمانی باشگاه‌های ایران و آسیا در کارنامه خود دارد و عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا را تصاحب کرده که امید است همواره پرچم ایران را در دنیا بلند کند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا