اخبار عمومی

کتاب پرواز سپید رونمایی شد

آستان بهارستان؛ کتاب پرواز سپید مجموعه شعر سپید نوشته «هدیه بهروز»  توسط انتشارات حوزه مشق منتشر شد.

این کتاب شامل ۱۱۲ صفحه و مجموعه ای از ۲٠۵ شعر سپید کوتاه با مضامین احساسی، عاشقانه، اجتماعی و انتقادی است که از سویی هم به بُعد عشق، محبت و دلدادگی اشاره دارد و هم به مسائل اجتماعی چون تبعیض نژادی و تبعیض جنسیتی می پردازد. همچنین نکوهش رذایلی چون دروغ و ریا را نیز در بر می گیرد.

اشعار کتاب به نحوی است که در عین کوتاهی، مفاهیم عمیقی دارد؛ بطوریکه هر خواننده با توجه به سطح درک خود از مسائل و موضوعات، ممکن است برداشت های متفاوتی از اشعار داشته باشد.

این شاعر کشورمان هدف از چاپ این کتاب را با توجه به نوپایی شعر سپید و گنگ بودن مفهوم آن در بین بیشتر مردم، گامی مثبت در جهت توسعه و دیده شدن بیشتر اشعار سپید می داند.

مخاطب این کتاب همه ی علاقمندان به شعر به خصوص شعر سپید است و قیمت این کتاب ۱٠٠ تومان است .

تا بحال دو کتاب مستقل به نام های “هدیه دلدادگی” و “پرواز سپید” و یک کتاب مشترک به نام “خیال شیرین” به چاپ رسانده ام.

کتاب هدیه ی دلدادگی دیگر کتاب هدیه بهروز است که از سوی انتشارات حوزه مشق در سال ۱۴٠٠ در ۸۶ صفحه منتشر شده است

نوشته های کتاب در سه قالبِ شعر ، دوبیتی و دلنوشته با مضمون عاشقانه است که از شیرینیِ وصل و تلخیِ فراق می گوید. معنای اشعار و دلنوشته های کتاب عامه پسند و عامه فهم است و هر فردی می تواند با نوشته های کتاب ارتباط برقرار کند.

همچنین کتاب خیال شیرین از دیگر کتاب های این شاعر است که از سوی انتشارات حوزه مشق در ۸۸ صفحه در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است که کتاب مشترکی به سرپرستی خود و با همراهی ۴ تن از نویسندگان بوده که نوشته های این کتاب مجموعه ای از دلنوشته های عاشقانه و احساسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا