اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

پاکشوما دارای بیشترین سهم تولید لوازم‌خانگی در ایران/سهم ۳۲درصدی تولید ماشین لباسشویی کشور

آستان بهارستان؛ مدیر روابط عمومی شرکت پاکشوما در گفت وگو با خبرنگارما اظهارداشت: پاکشوما بیشترین سهم تولید لوازم‌خانگی در کشور را دارد و سهم ۳۲درصدی تولید ماشین لباسشویی کشور را به خود اختصاص داده است.

محمد میمندی افزود: مجموعه ما روزهای اول ۱۰۰ هزار مترمربع بود که حدود ۶۰ هزار متر آن به تولید اختصاص داشت اما هم‌اکنون در زمینی به وسعت ۴۰۰ هزار مترمربع در فازهای مختلف فعالیت می کند و سرمایه گذاری های بسیار عظیمی به‌خصوص در یک دهه گذشته در آن انجام شده است.

وی گفت: برخلاف مجموعه هایی که ارز را از ایران خارج می کنند ما پای تولید داخلی ایستاده ایم و امیدواریم با کمک بیشتر مسئولان توسعه با سرعت بیشتری محقق شود زیرا بسیاری از درآمد این کارخانه صرف توسعه آن می شود.

وی با بیان اینکه رسالت ما توسعه صنعتی و اشتغالزایی و قطع برخی وابستگی های ارزی به خارج از کشور است گفت: به غیر از برخی قطعات که تکنولوژی آن در کشور موجود نیست ما از تولید داخل استفاده می کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پاکشوما اظهارداشت: پاکشوما بیشترین سهم تولید لوازم خانگی در کشور را با ۷۰۰ خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده و ۳۲ درصد تولید ماشین لباسشویی برای این شرکت است.

وی گفت: پرداخت عوارض گمرکی برای برخی قطعات قیمت تمام شده لوازم خانگی را افزایش و رقابت به‌خصوص در خارج از ایران را برای ما دشوار ساخته که اگر قانون برگشت حقوق و عوارض گمرکی در راستای صادرات محقق شود می توانیم توان رقابت با کشورهای دیگر را داشته باشیم.

وی ابرازداشت: صادرات لوله های مسی و لوله مویی ها که در لوازم سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار را در برنامه داریم.

میمندی بیان کرد: شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در سال ۱۳۵۴ تاسیس شده و اکنون پس از ۴۶ سال فعالیت، با تولید پنچ گروه محصول شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و کولر گازی یکی از برترین و بزرگترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر۲۲۵۰ نفر در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع و زیرساخت تولیدی بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: این شرکت ابتدا تحت برند لیدی واش فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه با شرکت فیلیپس هلند و ال جی کره همکاری کرد و با همکاری بزرگترین شرکت های تولیدی لوازم خانگی دنیا از جمله هایر اروپا – ایتالیا که مشتمل بر برندهای کندی، هوور و زیرووات است و همچنین کمپانی مایدیا به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لاندری- شوینده لوازم خانگی دنیا محصولات خود را عرضه می کند. پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا