اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

حواسمان باشد فوتبال تهران را به چه کسی می سپاریم

آستان بهارستان؛ دکتر علی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و دارای دکترای مدیریت ورزشی یادداشتی تحت عنوان «حواسمان باشد فوتبال تهران را به چه کسی می سپاریم» را در اختیار پایگاه خبری آستان بهارستان قرار داده است که مشروح آن در ادامه می آید:

جذابیت فوتبال در بین اقشار مختلف جامعه از یک سو و تاثیرگذاری و نقش الگوی مدیران و ورزشکاران این رشته ورزشی در بین جوانان ونوجوانان از سوی دیگر، فوتبال را به‌عنوان یک ابزار مهم تربیتی تعریف کرده است.

با این مقدمه کوتاه باید گفت به‌دلیل ضعف مدیریتی در این رشته ورزشی و بی توجهی به رده های پایین به‌خصوص در مدارس فوتبال فرصت تربیتی و ورزشی فوتبال را به یک تهدید تبدیل کرده ایم.

این موضوع در استان تهران به‌دلیل حاشیه ها و غرق شدن در هیاهوی لیگ برتر بیشترنمایان است؛ درحالیکه هزاران خانواده با آرزوی فوتبالیست شدن فرزندان‌شان از شهرهای دور ونزدیک به تهران کوچ می کنند تا بلکه فرزندشان یکی از فوتبالیست های معروف کشور شود شاهد اتفاقات تلخ وناگواری برای جوانان ونوجوانان کشورهستیم که به‌دست دلالان وسوءاستفاده کنندگان حوزه فوتبال دچار معضلات شدید اجتماعی می شوند.

اکنون که مدیریت فوتبال تهران با گستردگی فراوان و جمعیت انبوه آن درحال دگرگونی است وظیفه فدراسیون و نهاد های مربوطه است که مواظب باشند این مسئولیت مهم وسرنوشت‌ساز را به چه کسی می سپارند.

آیا حضور افراد پرطمطراق که حضورچندین ساله آنان در مدیریت ورزش فوتبال عامل اصلی این نابسامانی ها است می تواند گره کور فوتبال تهران را باز کند که اینگونه پس از ناکامی درانتخابات فدراسیون فوتبال به‌سوی تصاحب هیات فوتبال تهران لشکرکشی کرده اند؟!.

هم اکنون دوران سرنوشت سازی درحال شکل گیری برای فوتبال کشور است چراکه اگرمدیریت فوتبال تهران به‌عنوان الگوی هیات های کشوربه‌دست نااهلان امتحان پس داده گذشته سپرده شود علاوه بر ایجاد چالش های بزرگ با فدراسیون فوتبال امکان اصلاح و سالم سازی فضای آلوده فوتبال در پایتخت را از دست خواهیم داد.

ضمن احترام به تمام کاندیداهایی که اعلام آمادگی کرده اند باید گفت تنها عده معدودی از کاندیداهای هیات تهران داری سوابق لازم از حیث فنی، اخلاقی و اعتقادی برای مدیریت فوتبال تهران هستند لذا وظیفه انتخاب کنندگان این است که به‌دور از احساسات و زد وبندهای مرسوم با درنظر گرفتن این مسئولیت مهم اجتماعی بهترین گزینه را برای فوتبال تهران انتخاب کنند تا شاهد مدیریت جهادی و انقلابی با رویکرد فرهنگی در فوتبال تهران باشیم.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا