اخبار مهمکمیسیون اصل ۹۰

مدعیان هزار تقلب در کنکور، فقط مستندات سه نفر را منتشر کنند

آستان بهارستان؛ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حضور خود در برنامه “‎جهان آرا “با موضوع ادعایی ورود ۱۰۰۰ دانشجوی متقلب در کنکور سراسری به دانشگاه، اشاره کرد.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران ،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:
در برنامه تلویزیونی ‎جهان آرا درباره ادعایی مبنی بر ورود ۱۰۰۰ دانشجوی متقلب در ‎کنکور سراسری به دانشگاه، با اشاره به طرح شکایت جمعی از دانشجویان در سال ۱۴۰۰ از سازمان سنجش در ‎کمیسیون اصل نود مجلس که برای آزمون مجدد دعوت شده بودند، به این شائبه پاسخ داده شد.
‏در شهریور ۱۴۰۱ بر اساس اختلافی که با سازمان سنجش رخ داد،استفساریه‌ای در خصوص اینکه واژه ‎داوطلب در ماده ۱۱، شامل افراد پذیرفته شده نهایی در دانشگاه‌ها نمی‌شود به تصویب ‎مجلس و تأیید شورای نگهبان رسید. که البته مانعی برای برخورد با متقلبان به استناد ماده ۱۰ قانون ایجاد نمی‌شود.
‏کسانی که مدعی ورود ۱۰۰۰ متقلب در آزمون سراسری به دانشگاه‌ها شدند، تنها مستندات سه نفر آنها را منتشر کنند تا ادعایشان قابل بررسی شود. اینکه ‎روزنامه سازندگی و برخی رسانه‌های این جریان بصورت غیرمستند و برای موج سواری ‎تیتر دروغ زدند، اثبات این است که یک پروژه سیاسی کلید خورده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا