اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

کرامت انسانی زن در سایه حجاب و عفاف تامین می شود

نیره سادات محمدی
آستان بهارستان؛ مسئول فرهنگی قرارگاه ۱۹دی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: قبح بی حجابی در قم نباید شکسته شود زیرا کرامت انسانی زن در سایه حجاب و عفاف تامین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهمن وحدتی آراسته افزود: دغدغه مقام معظم رهبری مدظله العالی نسبت به وضعیت حجاب و عفاف به‌خصوص در مورد شهر قم باعث شده که تمامی مراجع، علما و شخصیت های علمی و مذهبی مانند اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه های علمیه دراین خصوص موضع بگیرند و به دغدغه های رهبری لبیک بگویند.
وی ادامه داد: در چندین مرحله که حساسیتی نسبت به وضعیت حجاب ایجاد شده، علمای گرانقدر به میدان آمدند و نسبت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای حفظ چهره مذهبی قم تاکید جدی داشته و دارند.
دشمن برای شهر قم نقشه های بسیاری تدارک دیده است
وی گفت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر هم برنامه های خوبی تدارک دیده شده و همه مسئولان استان قم پای کار هستند اما با توجه به اینکه دشمن برای شهر قم نقشه های بسیاری تدارک دیده و سیبل اصلی دشمن شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها است، مسئولان باید از این پس با تلاش، همراهی و دلسوزی بیشتر و با برنامه های ایجابی، فرهنگی و نگاه دلسوزانه پیش روند و اجازه ندهند به این شهر مقدس آسیب وارد شود.
مسئول فرهنگی قرارگاه ۱۹دی عنوان کرد: اغتشاشات شهریورماه سال گذشته نشان داد به غیر از برخی لیدرها که از دشمنان نظام دستور می گرفتند، بیشتر کسانی که در تجمعات شرکت کردند فریب خورده بودند و در زمین دشمن بازی کردند که بخشی از آن به کم کاری برخی از مسئولان بی اراده و بی تفاوت برمی گشت و نباید بگذاریم جوانان ما فریب دشمنان را بخورند.
امنیت اجتماعی و سیاسی در گرو امر به معروف ونهی از منکر است
وی تاکید کرد: امنیت اجتماعی و سیاسی مساله مهمی است که پایداری و استواری آن بر پایه امر به معروف و نهی از منکر به دست می آید زیرا اگر فساد در جامعه رخ دهد دامن همه خانواده ها را می گیرد.
وی افزود: فروپاشی تمدن اسلامی یعنی فروپاشی خانواده و دین که در این شرایط متدینین هم آسیب خواهند دید زیرا نمی توان مانع مراودات و رفت وآمدهای اجتماعی شد لذا همه باید نسبت به موضوع عفاف و حجاب دغدغه‌مند و دلسوز باشند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدتی آراسته گفت: مردم انقلابی قم دست یاری به سوی مراجع دارند و از مراجع گرانقدر، مردم بصیر و فقها انتظار داریم با مردم در موضوع عفاف و حجاب همراه باشند و همه مسئولان، طلاب، بسیجیان و دلسوزان دغدغه مند یاری کنند و نگذارند به جامعه آسیب وارد شود.

وی با بیان اینکه همراهی مراجع و علما شهر قم باعث دلگرمی قاطبه مردم استان قم و حتی متدینین کشور می شود، افزود: تمام مراجع عظام تقلید، علما و روحانیون، جامعه محترم مدرسین، مدیر محترم حوزه های علمیه، معاونت محترم تبلیغ حوزه های علمیه با ظرفیت عظیمی که دراین مجموعه ها هست و همچنین با وجود طلاب مخلص و جهادی با تمام قوا و دلسوزانه پای کار و در میدان هستند.
وی گفت: به برکت وجود مقام معظم رهبری قرارگاه ۱۹ دی با ریاست آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تشکیل شد و مسئولان اعم از استاندار قم، سردار موحد فرماندهی سپاه علی بن ابی طالب، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی و امنیتی در این قرارگاه دست به دست هم دادند و با برنامه های ایجابی و سلبی دلسوزانه در مقابل بی حجابی و بی بند و باری ایستاده اند.
مسئول فرهنگی قرارگاه ۱۹دی اظهار کرد: امیدواریم تمامی نقشه های دشمنان به خودشان برگردد و قم به عنوان آشیانه آل محمد تا ظهور حضرت بقیه الله باقی بماند.پایان پیام/۱۱۱

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا