اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تجلیل سپاه علی ابن ابی طالب ‌از خبرنگاران قم/تجلیل از خبرنگار آستان بهارستان

آستان بهارستان؛ آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم به مناسبت روز خبرنگار توسط سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) استان قم در تالار مجموعه نخلستان برگزار شد.

در این آیین سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران کل کشور، سردار محمدعلی موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب و امیرعلی عموزاده مدیرکل ارشاد اسلامی استان و برخی مدیران دستگاه های اجرایی قم حضور داشتند.

سردار رمضان شریف در این مراسم در تشریح اهداف جنگ شناختی و رسانه‌ای دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در قالب فضای سنگین رسانه‌ای می‌خواهد جامعه ۸۵ میلیونی ایران را فقیر، وامانده و سرافکنده و پشت مرز‌های ایران را بهشتی سرشار از رفاه و امکانات نشان دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در کنار اخبار منفی باید نسبت به انعکاس دستاورد‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی نیز اهتمام کافی وجود داشته باشد، اظهار داشت: دشمن برای سیاه نمایی و تولید یاس و ناامیدی می‌خواهد چهره مدیران انقلابی و دستاورد‌های نظام را مخدوش و ناکافی نشان دهد.
وی یادآور شد: ماموریت رسانه‌های معاند این است که منزلت جمهوری اسلامی را کاهش و مردم را از یک انقلاب بزرگ و بالنده پشیمان و شرایط جاری را بحرانی و آینده را تیر و تار نشان دهند.

درخشش استقلال و امنیت ایران در جهان واقعیتی انکارناپذیر است

سردار شریف درخشش استقلال و امنیت ایران در جهان امروز را واقعیتی انکارناپذیر و تاریخی توصیف کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی یک کشور کاملاً مستقل است و تمام تصمیمات و مقدرات آن تحت اراده مردم و بدون وابستگی به بیگانه ، در داخل گرفته می‌شود و همزمان از حامیان انقلاب و جبهه مقاومت در منطقه نیز دفاع می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه اصحاب رسانه به عنصر بازخورد و جریان‌سازی خبری، عنوان کرد: کار خبری ما نباید بنحوی باشد که پازل دشمنان را در ایجاد احساس ناامیدی تکمیل کند؛ ‌امیدآفرینی در برابر یاس آفرینی رسانه‌های معاند ، یکی از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال استان از جمله فاطمه سادات محمدی مدیرمسئول پایگاه خبری آستان بهارستان تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا