آسیب های اجتماعیاخبار قماخبار مهم

دریاچه بوستان جوان قم برای بار دوم جان گرفت/غرق شدن جوان ۲۰ ساله

آستان بهارستان؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از غرق شدن جوان ۲۰ ساله در دریاچه مصنوعی بوستان جوان خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وقوع حادثه در دریاچه مصنوعی بوستان جوان اظهارداشت: با اعلام حادثه غرق شدن یک جوان در این دریاچه بلافاصله تیم امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

حمید کریمی با بیان اینکه فرد غرق‌شده توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی از داخل آب خارج و به مقامات قضائی تحویل داده شد، ابراز کرد: نظارت بیشتر مسئولین مربوطه دریاچه جوان بر حضور مردم در کنار آب برای ماهیگیری و تفریح باید با شدت و دقت بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: با توجه با اینکه کم‌کم به فصل گرم و تابستان در قم نزدیک می‌شویم امکان حضور جوانان جهت تفریح و یا بعضاً بدون اجازه برای شنا در این مکان وجود دارد که باید دقت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

***

لازم به ذکر است این دریاچه برای بار دوم جان گرفت؛ سال ۹۳ هم یک جوان قمی در این دریاچه غرق شد و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم در توجیه بی موالاتی اداره کل متبوع خود گفته بود که غریق نجات فقط در ساعات کاری این دریاچه تفریحی که از ۶ بعد از ظهر تا ۱۲ شب هست حضور دارند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا