اخبار پوششی و تولیدی قماخبار مهمقمکمیسیون اجتماعیکمیسیون حقوقی

نسل‌کشی با چاشنی سانسور خبری /اتحاد مسلمین تنها راه نابودی مستکبرین

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ قبله‌گاه اول مسلمانان جهان امروز آماج‌البلا شده اما سرمایه‌داری و امپراطوری رسانه‌ای چشم مردم جهان را بر روی جنایات صهیونیست‌ها بسته است.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ قبله‌گاه اول مسلمانان جهان امروز آماج‌البلا شده و جنایات بی‌رحمانه علیه مردم بی‌دفاع غزه صورت می‌گیرد اما سرمایه‌داری و امپراطوری رسانه‌ای چشم مردم جهان را بر روی جنایات صهیونیست‌ها بسته است.

نسل‌کشی با چاشنی سانسور خبری

همه شواهد نشان از آن دارد که صهیونیسم درعملیاتی شرم آور افسار پاره کره و نسل‌کشی وحشیانه‌ای در جهان درحال رقم خوردن است و در برابر مجاهدانی با دستانی خالی برای ماندن در سرزمین خود تلاش می‌کنند.

دست های آلوده به خون کودکان

طبق آخرین آمار صهیونیست ها تاکنون دوهزار و۴۵۰ شهید و ۹ هزار و۲۰۰ مجروح در غزه و ۵۶ شهید و هزار و۲۰۰ مجروح در کرانه باختری برجای گذاشته‌اند که حدود هزار و۲۰۰ نفر از آنان کودک بوده‌اند و یونیسف به عنوان حامی جهانی کودکان نظاره‌گر این فاجعه دردناک است.

درصورتی‌که صالح العاروری معاون اسماعیل هینه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز پنجشنبه تأکید کرد که عملیات طوفان‌الاقصی در راستای آزادسازی فلسطین است و کشتار زنان و کودکان در قاموس ما جایی ندارد.

آب در غزه رو به پایان است

پنج روز است که رژیم صهیونیستی در پی ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت و شکست خفت‌بار آن، در اقدامی ناجوانمردانه آب شهر غزه را به صورت کامل قطع کرده و وزیر انرژی این رژیم منحوس هم دستور قطع برق شهر غزه را صادر کرده است.

دراین مدت نشست اضطراری شورای امنیت بدون نتیجه پایان یافته است.

آژانس امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک سازمان ملل هم هشدار داده که زندگی بیش از دو میلیون نفر به دلیل تمام شدن آب در غزه در معرض خطر است. به گفته این آژانس دراین یک هفته هیچ کمک بشردوستانه‌ای وارد غزه نشده است.

تخیله بیمارستان‌ها معادل حکم اعدام است

سازمان بهداشت جهانی ضمن محکوم کردن فرمان اسرائیل مبنی بر تخلیه ۲۲ بیمارستان در منطقه شمالی نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این حکم ارتش اسرائیل، درمان دو هزار بیمار را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و اجبار دو هزار بیمار به انتقال به جنوب غزه، جایی که درحال حاضر ظرفیت تمام تاسیسات بهداشتی و بیمارستان‌های آن تکمیل شده و از بستری این تعداد کثیر بیماران ناتوان است، می‌تواند به مثابه حکم اعدام تلقی شود.

در هر صورت قضیه فلسطین نشان داده که فریادهای مردم مظلوم، آن زمان که نباید شنیده شود، از سوی مدعیان حقوق بشر هم شنیده نمی‌شود.

متمدن نماهای بی‌آبرو

اما تمدنی که غرب از آن دم می زند با این سکوت بی‌آبرو شد و بار دیگر نشان داد که حمایت از حقوق بشر ادعایی تکراری و نخ‌نما و در خدمت نظام سرمایه‌داری است و حتی ظالم را در نگاه مخاطبان خود در نقش مظلوم می‌نشانند.

هیمنه‌ی در هم شکسته

هر چند مردم فلسطین با جنگ نابرابری دست و پنجه نرم می‌کنند اما عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه‌ی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و حماس آرامش آنان را گرفت و خواب را از چشمان‌شان ربود.

سال ها بود که صاحب‌نظران مختلف می‌گفتند که اسرائیل حدود ۷۵ تا ۴۰۰ کلاهک هسته‌ای و بین ۸۰ تا ۲۰۰ بمب هسته‌ای و انواع موشک را داراست اما حماس توانست با یک عملیات هیمنه اسرائیل را درهم شکند و به نحوی ترس را در دل آنان جای دهد که هجوم اسرائیلی‌ها به فرودگاه و فرار آنان را رقم بزند.

منابع عبری گزارش دادند که ۳۰۰ هزار نظامی اسرائیلی به خدمت احتیاط فراخوانده شدند که بیشترین تعداد فراخوان نیرو در تاریخ این کشور است.

لذا دولت‌های اسلامی نباید قدرت خود را دست کم بگیرند و چشم یاری به سوی ابرقدرت‌ها داشته باشند بلکه اتحاد مسلمین تنها راه نابودی مستکبرین و تضمین ادامه حیات خودشان و ملت فلسطین است.

 «یا ایها المسلمین اتحدوا اتحدوا»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا