اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تقدیر از قم برای میزبانی همایش ملی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها

آستان بهارستان ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری نجف آباد اظهارداشت: از مدیر سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم تقدیر  وتشکر می کنم که میزبان همایش ملی سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های کشور بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری نجف آباد در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار کرد: امیدواریم این نشست بتواند نتایج مطلوبی را درپی داشته باشد و در پایان نشست با برداشت‌ها و دید مثبت به شهرهای خودمان بازگردیم.

امین ایوبی در رابطه با عملکرد شهرداری قم عنوان کرد: قم ویژگی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان آن را با سایر شهرها مقایسه کرد، بنده در بازدیدی که از شهر داشتم متوجه فعال بودن، سرزندگی و شادابی شهر شدم.

وی گفت چند سال بود به قم سفر نکرده بودم و امروز از تماشای تغییر و زیبایی ملموس شهر شگفت زده شدم و خداقوت به شهرداری و شورای شهر قم می گویم زیرا این شهر شتاب کم نظیری داشته و همه کلان شهرها باید از تجربیات مدیران شهری قم استفاده کنند.

وی در خصوص فعالیت‌های شاخص شهرداری نجف آباد گفت: در شهرداری نجف آباد در خصوص امور فرهنگی بیشتر به سمت محله محور شدن و مشارکت و همکاری با مساجد، مدارس و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حرکت کرده و برنامه‌ها را پیش می‌بریم، هم‌چنین با هم‌افزایی با تمام مراکزی که می‌توانند با ما همکاری داشته درجهت پیشبرد اهداف تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره نامگذاری روز پنجم اسفندماه به نام روز نجف آباد بیان کرد: این نامگذاری به دلیل تشییع همزمان ۲۰۵ شهید دفاع مقدس در یک روز در نجف آباد است و کارهای شاخص شهرداری برای این روز شامل دیدار با خانواده شهدا و روایتگری دفاع مقدس و نیز دیدار با مقام معظم رهبری در یک سال بوده است.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا