اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تلاش در جهت توسعه فرهنگ شهروندی در بروجرد

آستان بهارستان ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی بروجرد از توسعه فعالیت های مرتبط به آموزش فرهنگ شهروندی در این شهر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محمد علاپور در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: این گردهمایی ها راهگشا است زیرا یک سری مشکلات در سازمان های فرهنگی وجود دارد که باید به شکل ریشه ای آنها را حل کرد و این همایش ها نقش مهمی در تبادل تجربیات در جهت این مسایل دارد.
وی افزود: خوشبختانه در این همایش از برنامه ای فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم نیز مطلع شدیم که فعالیت های خوب و قابل قبولی بود.
وی تصریح کرد: در شهرداری بروجرد علاوه بر مناسبت هایی که داریم سعی داریم در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی نیز فعالیت های مستمری داشته در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بروجرد بیان کرد: یکی از مهمترین طرح های ما در بروجرد اجرای طرح های مختلفی در زمینه فرهنگسازی آموزش های شهروندی و مشکلات محلات و… است که در این رابطه با همکاری با نهادهای فرهنگی و اجتماعی چون مساجد تلاش داریم که در جهت حل این مسایل و تبدیل شدن محلات به مراکز مولد فرهنگی تاثیرگذار باشیم.
وی با اشاره به تشکیل یک ساله سازمان فرهنگی شهرداری بروجرد بیان کرد: تلاش داریم روز سوم فروردین را که سالروز تولد آیت الله بروجردی را به عنوان روز بروجرد نامگذاری کنیم تا از این رهگذر فعالیت های تجمیعی و مناسبی را به شکل محلی و استانی و ملی برگزار کنیم.
وی اظهارکرد: از طریق ارتباط با مساجد و امام جمعه و حوزه های علمیه و اماکن مذهبی سعی داریم که فعالیت پویایی را در بخش های مختلف ساماندهی و اجرا کنیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا