اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

اجرای برنامه های موفق فرهنگی شهرداری و مسجد در ساوه

آستان بهارستان ؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری ساوه از اجرای طرح های موفق فرهنگی در این شهر با حضور مشترک مساجد و شهرداری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محمد رزاقی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: این دومین اجلاسیه در این حوزه است و اولین اجلاسیه در شهر یزد برگزار شد.
وی افزود: خوشبختانه تعاملات و مشورت های خوبی در این جلسات صورت می گیرد. از نظر بنده برگزاری این نشست ها قطعا مفید است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ساوره بیان کرد: شهرداری قم بهترین فعالیت ها را در حوزه فرهنگی در سطح کشور به اجرا گذاشته است. واقعا با توصیفاتی که شد متوجه شدیم که کارهای عمیق و بسیار بزرگی توسط شهرداری و نهادهای مختلف استان قم در این رابطه انجام شده است.
وی گفت: یکی ازبرنامه های ما در سال جاری مکاتبه با امضای شهردار با تمام مساجد شهر ساوه بود که تمام بحث ها و برنامه هایی که دارند را به ما ارایه کنند تا از طرح های پیشنهادی آنها حمایت کنیم.
وی افزود: در این برنامه مسجد محمد مقرر شد که با حضور مساجد و فعالان فرهنگی طرح های مشترک برگزار شود. از جمله این مصوبات می توان به اختصاص و یک و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت برگزاری المپیاد ورزشی اشاره کرد که با حضور ۱۱۰۰ نفر برگزارشد.
وی با اشاره به مدل موفق همکاری شهرداری و مسجد در ساوره بیان کرد: از جمله مهمترین برنامه های این سازمان می توان به برگزاری یادوارده شهید ندیری اشاره کرد که اخیرا برگزار شد با حضور حدود هشت هزار نفر همراه بود.
وی گفت: برگزاری جشن های خیابانی و محلات در هفته وحدت و کرامت و ولایت، به خصوص در هفته ومحدت در محلات حاشیه شهر، از جمله فعالیت های این سازمان در سال اخیر بوده است.
وی با اشاره به جشن قصه گویی با حضور استاد رحماندوست در این شهر اشاره کرد و گفت: یکی از طرح های مهم ما طرح بهار عمر بود که این طرح در بیست مسجد با محوریت مباحث فرهگی و خانواده و… بود که با استفاده از همه ظرفیت های فرهنگی و هنری برنامه ای شاد و موثر و مفید اجرا شد.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا