اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

راه اندازی گرم‌خانه، ساماندهی متکدیان و معتادان سه اقدام مهم سازمان فرهنگی آمل

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آمل گفت: راه اندازی مجدد گرم خانه و جمع آوری متکدیان و مدیریت معتادان سه اقدام مهمی بود که توسط سازمان فرهنگی آمل صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محمد مهدی باباپور در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت:هدف از این نشست هم اندیشی و انس و الفت و همدلی در جهت تحقق آرمان هایی است که به جهت آن سازمان ها شکل گرفته اند.
وی با اشاره به فعالیت شهرداری قم بیان کرد: از زمانی که وارد این بلد طیب شده ام فضای معنوی و تعالی به واسطه کریمه اهل بیت در شهر وجود دارد که این مرهون تدابیر شهرداری می باشد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری شهرداری امل افزود: سازمان ما از اسفندماه سال ۹۶ تاسیس شد و فعالیت های مختلفی داشت در حوزه فعالیت های اجتماعی راه اندازی مجدد گرم خانه و جمع اوری و ساماندهی متکدیان را داریم مدیریت اسیب های اجتماعی و کارتن خواب ها را داشتیم که نتایج خوبی داشت.
وی افزود: در حوزه سران محله، ما سه تا محله ثابت داریم که کلاس های آموزشی و فرهنگی دارند.
وی از کلنگ زنی یک مجموعه ورزشی در امل خبر داد.
وی عنوان کرد: در حوزه خدمات فرهنگی، اتوبوس کاروان شادی و تور آمل گردی داریم.
بالا پور تصریح کرد: در حوزه فرهنگی رویکرد و توجه ما مسجد محور با نگار محله محور بوده که شهر را به بلوک های مختلفی تقسیم کرده تا مساجد را گرامی داشته و از این ظرفیت مغفول نمانیم. قالب فعالیت های فرهنگی معطوف به مساجد طراز اول انقلاب بوده اند‌.
وی افزود: امل شهر هزاره ها، مردمان روشن بین و با روحیه حماسی است که در امل موج می زند.
وی ابراز داشت: برای نشر معارف اهل بیت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهر برنامه ویژه شهدای پلاک را برگزار می کنیم.
به گفته باقرپور نصب و انساق پلاک افتخار سردرب خانه شهدا، درج تصاویر شهدا در سطح شهر ماموریت ما است و در مسیر تحقق تلاش می کنیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا