اخبار پوششی و تولیدی قماخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار قماخبار مهم

حجت الاسلام وحدتی آراسته : ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران

آستان بهارستان : حجت الاسلام والمسلمین بهمن وحدتی آراسته استاد و کارشناس پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان، روز ملی استکبار ستیزی بیانیه ای صادر کردند که مشروح آن در ادامه می آید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«الذین آمنوا یقاتلون فی سبیل الله والذین کفروا یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلو أولیا الشیطان ان کید الشیطان کان ضعیفاً»

یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است که بصیرت و روحیه انقلابی مردم خداجوی ایران اسلامی را در قبل، حین و بعد از انقلاب شکل داد؛ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در سال ۱۳۵۷ و نهایتا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام ره در سال ۵۸ نماد استکبارستیزی ملت ایران و ذلت دشمنان اسلام بود.
شهادت خیل عظیمی از دانش‌آموزان در راه انقلاب اسلامی در آبان ۵۷ نشان داد که فداکاری برای اسلام عزیز، بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و فرزندان رشید ملت ایران امروز نیز برای فدا شدن در راه اسلام، کشور و رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز آماده و پا در رکاب هستند.
ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان‌ماه سال ۵۸ نه تنها چشم فتنه را کور کرد بلکه نشان داد که در مبارزه با استکبار و شیاطین قسم خورده عزمی جدی داشته و برای استکبارستیزی با فلسفله انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.
امروز بیش از هر زمان دیگری ثابت شده که سیاست‌های منطقه ای آمریکا شکست خورده است، سردمداران کاخ سفید با تفرقه افکنی و ایجاد جنگ درون تمدنی به دنبال اهداف خود هستند.
عصاره خوی استکبار و سلطه ظالمانه آمریکا مدت‌هاست در خاورمیانه بروز و ظهور پیداکرده است؛ جایی که جمهوری اسلامی ایران در کنار همه اقدامات پیشگیرانه و نیز مقابله با توطئه‌های آمریکا، منادی و روشنگر این واقعیت است که آمریکا، همان آمریکاست و به فرموده امام ره آمریکا شیطان بزرگ است امروزه آمریکا و هم پیمانانش میدان مبارزه را از رویارویی سختِ هالیوودی به سمت نبردهایِ نرم آواتاری و سایبری برده است و در بسیاری از موارد پشت رژیم صهیونیستی یا کشورهای وابسته به خود در منطقه پنهان می‌شود؛ از مردم و طرفداری از آنان سخن می‌گوید اما درعین‌حال، شدیدترین نوع از اِعمال تحریم‌های ظالمانه را وضع می‌کند. این آمریکا، آمریکای جدیدی نیست؛ اما مردم دنیا و سطح آگاهی آن‌ها تغییر کرده است؛ حرّیت و انصاف در طول زمان، مسیر خود را طی می‌نماید و امروز کار استکبار در به ثمر رساندن توطئه اجماع علیه کشور یا کشورها آن‌گونه که خود می‌خواهد، بسیار دشوار و حتی غیرممکن است و این از آثار مبارزه مستمر و خستگی‌ناپذیر یک ملت بزرگ در برابر زیاده‌خواهی قدرت پوشالی آمریکاست؛
مصادیق استکبار در دنیای امروز همه کشورهایی هستند که به دنبال سلطه بر سایر کشورها بوده و حقوق سایر انسان ها را نادیده می گیرند که در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و کشورهای انگلستان و فرانسه نیز که در مسیر اهداف آنان گام برمی دارند از مصادیق استکبار هستند.
«چرایی نابودی اسرائیل »
چرا اسرائیل باید نابود شود؟
با توجه به ماهیت غاصبانه و تجاوز کارنه این رژیم و کشتار مردم مظلوم فلسطین، جمهوری اسلامی هیچ جایگاهی برای این رژیم جعلی و کودک کش قائل نبوده و نیست، و تا نابودی کامل این رژیم در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهد ایستاد و از محور مقاومت حمایت خواهد کرد.
امروز به خوبی شاهد هستیم نقش آمریکا در حمایت از این رژیم پوشالی چگونه سهم اصلی را در کشتار کودکان و نوجوانان مردم فلسطین و لبنان دارد.
لذا مقابله با این رژیم و حمایت و دفاع نظام جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و لبنان برآمده از مسئولیت انسانی, اسلامی و ملی ماست.
اینجانب در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ مراتب حق‌شناسی و ارادت خود را به پیشگامان این مبارزه مقدس ابراز می نمایم و با افتخار اعلام می‌کنم در راه عزت و استقلال بیش‌ از پیش کشور عزیزمان و همچنین تلاش شبانه روزی برای کمک به مردم در رفع آسیب های اجتماعی، خدمتگزاری مردم عزیز و با بصیرت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا