اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

جریان سازی فرهنگی از جمله کارکردهای مهم جشنواره های رسانه ای است

آستان بهارستان ؛ پیشکسوت عرصه رسانه استان قم برگزاری جشنواره های رسانه ای را گامی مهم در عرصه جریان سازی فرهنگی و بهبود سبک زندگی جامعه برشمرد.

مهدی توکلیان در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای میراث سرد گفت: قم همانگونه که در عرصه ایثار و شهادت سرآمد است در حوزه رسانه، فرهنگ و هنر نیز پیشگام است و باید از تلاش‌های خبرنگاران و اهالی رسانه استان قم تقدیر کرد.

پیشکسوت رسانه‌ای استان قم بیان داشت: در استان قم خبرنگاران به صورت حرفه ای کار می‌کنند و این استان به لحاظ میزبانی از چهره‌های ملی در رویدادهای مختلف شرایط استثنایی دارد و انعکاس این برنامه‌ها برای جامعه مورد توجه و دارای اهمیت است.

وی ابراز داشت: کارکرد جشنواره‌ها در راستای جذب عموم مخاطبان است و این رویدادهای جمعی جریان سازی را دنبال می‌کنند و جشنواره رسانه‌ای میراث سرد نیز در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز جشنواره‌ای مؤثر و قابل تأمل بوده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم با بیان اینکه جریان سازی فرهنگی از جمله ویژگی‌های جشنواره‌های رسانه‌ای است افزود: امیدواریم در سال‌های آینده این جشنواره نیز ادامه داشته باشد چرا که نهادینه سازی موضوعات فرهنگی و فرهنگ سازی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است.

توکلیان افزود: نقش و مصرف انرژی در سبک زندگی جامعه ایرانی باید مورد بازبینی قرار گیرد و رسانه‌ها در اصلاح این رفتار می‌تواند نقش آفرین باشند و برگزاری رویداد میراث سرد به همت شرکت گاز و خانه مطبوعات در جهت جریان سازی موضوع فرهنگ سازی در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی تأثیرگذار بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا