اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

رقابت ۱۰ تیم در جام فجر شرکت های بیمه ای در قم

آستان بهارستان ؛ رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم گفت: در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت های بیمه ای در استان قم، ۱۰ تیم در ۱۸ مسابقه مقابل یکدیگر رقابت می کنند.

محسن عابدی رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم، در حاشیه برگزاری مسابقات جام فوتسال فجر که در سالن ورزشی آیت الله بروجردی برگزار شد، با اشاره به برگزاری این سری مسابقات طبق روال سال های گذشته گفت: ۱۰ تیم بیمه ای در این سری مسابقات شرکت کردند که این تیم ها در ۱۸ مسابقه مقابل یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان این مسابقات نیز از سه تیم برتر با اهدای جام و لوح تقدیر می شود.

نمایندگان صنعت بیمه در جام رمضان به مصاف یکدیگر می روند

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال از سال ۱۳۹۸ در صنعت بیمه برگزار نشده است، تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام فجر در این دوره فقط به کارمندان اختصاص دارد و در ماه مبارک رمضان نیز جام رمضان با حضور نمایندگان برگزار می شود.

افزایش نشاط بین کارمندان با برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر

محمود لاچینانی نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم نیز که در این مراسم سخن می گفت، بیان کرد: ۵۰۰ کارمندصنعت بیمه در قم فعال هستند که بعضا تعامل و آشنایی چندانی ندارند و هدف از برگزاری این مسابقات، تعامل و آشنایی بین کارمندان صنعت بیمه در استان قم است .

وی افزود: با برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر درکنار برنامه های فرهنگی و آموزشی و فنی به دنبال تجدید روحیه ورزشی و نشاط بین کارمندان هستیم. نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم اضافه کرد: امیدواریم با استقبالی که از برگزاری این سری مسابقات صورت می گیرد شاهد بالا رفتن روحیه ورزشی و نشاط بین کارمندان باشیم.

****

گفتنی است ۱۳ شرکت در قالب ۱۰ تیم از شرکت بیمه ایران، بیمه دانا، بیمه پاسارگاد، بیمه کوثر، بیمه سینا، بیمه سرمد، بیمه دی، بیمه ما، بیمه سامان، بیمه نوین، بیمه پارسیان، بیمه معلم و بیمه تعاون حضور دارند و با هم به رقابت می پردازند و در پایان این مسابقات نیز از سه تیم برتر با اهدای جام و لوح تقدیر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا