اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهماخبار نمایشگاه رسانهکمیسیون فرهنگیگزارش تصویریگزارش تصویری قمگزارش تولیدیگزارش تولیدی قم

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۴/اهدای بسته‌های فرهنگی توسط مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم

آستان بهارستان ؛ حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با حضور در غرفه آستان بهارستان در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به افرادی که پنج ویژگی فرهنگی شهر قم را نام می بردند بسته‌های فرهنگی تقدیم کرد.

 به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران با حضور ۲۵۰ رسانه دارای مجوز کشور افتتاح شد و تا ساعت ۲۱ دوم اسفندماه ادامه داشت.

در این نمایشگاه که بیش از ۲۵۰ رسانه حضور داشتند و در روز پایانی آن به همت حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد مدیرعامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و معاون فرهنگی و اجتماعی و زائرین سازمان فرهنگی شهرداری قم بسته‌های فرهنگی در این نمایشگاه توزیع شد که با استقبال بازدیدکنندگان و تقدیر حامد مقدم دبیر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روبرو شد و شوری را به بزرگترین رویداد رسانه‌ای کشور که پس از شش سال و دو ماه احیا شده بود بخشید.

در این مراسم که مهدی کلانترزاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و کارشناسان و مسئولان شهرداری قم جوایزی تقدیم برندگان شد.

 

حضور پررنگ پایگاه خبری « آستان بهارستان » در بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه کشور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا