اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

حضور پررنگ پایگاه خبری « آستان بهارستان » در بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه کشور

آستان بهارستان ؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران با حضور ۲۵۰ رسانه دارای مجوز کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه پس از شش سال و سه ماه وقفه، ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مصلی تهران با حضور ۲۵۰ رسانه دارای مجوز کشور افتتاح شد.

روز نخست نشست «کاربرد هوش مصنوعی در رسانه» و تقدیر با اهدای تابلوی معرق کاری چوب از استاد «محمد مهدی زارع» مدرس بین الملل حوزه هوش مصنوعی و کارآفرین گرایش بین الملل دانشگاه تهران با حضور معاون مطبوعاتی و رئیس و اعضای هیات رئیسه و خبرنگاران خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.
مناظره و تبادل نظر با حضور استاد «سید مرتضی اسماعیلی طبا عضو هیات علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و معاون مطبوعات و خبرنگاران استان قم و همچنین کارگاه آشنایی با خبرنویسی برای هنرجویان هنرستان‌های قم انجام شد که سه برنامه در سالن‌های گفت وگوی نمایشگاه مصلی برگزار شد.

سپس دورهمی پیشکسوتان و انجمن صنفی رسانه‌های ایران و تقدیر از پیشکسوتان در غرفه آستان بهارستان بود که در سالن C26 واقع در مصلی تهران برگزار شد.
روز سوم برگزاری مسابقه و توزیع جوایز فرهنگی، بادکنک و کیک و شکلات در نمایشگاه به کودکان و نوجوانان برای ترغیب و آشنایی آنان با رسانه ها از جمله فعالیت‌ها بود.
روز چهارم نشست «اخلاق در رسانه» با ارائه حجت الاسلام والمسلمین «عباسعلی باباگل‌زاده» فعال فرهنگی و اجتماعی در غرفه آستان بهارستان برگزار شد.

توزیع بیش از ۸۰ بسته فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در غرفه این پایگاه خبری بخش ویژه این نمایشگاه بود.
نشست «کارکرد و ارتقای رسانه های ایران» توسط پیشکسوت مطبوعات کشور استاد «مسعود ابراهیمی» مدیرمسئول خبرگزاری رکنا و نشست حجت الاسلام «محمد مهدی محققی» مدیرمسئول خبرگزاری رسا با موضوع “ضرورت رعایت اخلاق در فعالیت های رسانه ای” با حضور خبرنگاران در این غرفه برگزار شد.
***
تنها غرفه نمایشگاه که ماکت صندوق رای برای ترغیب مردم به رای دادن را گذاشته بود غرفه پایگاه خبری آستان بهارستان و کارگر ایرانی بود و تلاش ویژه برای مشارکت حداکثری با برپایی مناظره انتخاباتی با مردم انجام شد.
ساخت ماکت نماد نمایشگاه و دوچرخه با خورجین روزنامه و نصب بنر با لگوی نمایشگاه و ماکت چتر روزنامه‌ها از دیگر اقدامات بود.
نصب سیستم صوتی و اجرای مسابقه فرهنگی و پخش آهنگ‌های انقلابی، فراهم کردن محیط عکاسی به نحوی که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی از ماکت صندوق رای عکاسی کردند.
در مدت برگزاری نمایشگاه حضور پررنگ میهمان های ملی و استانی دراین غرفه چشم گیر بود.

گفتنی است آستان بهارستان بیش از سه سال است که در حوزه مجلس شورای اسلامی و اخبار قم فعال است و تاکنون بیش از هزار مطلب تولیدی داشته و خبرنگاران این پایگاه خبری بسیاری از رتبه‌های جشنواره های ملی و استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

این رسانه با رتبه ۱۰۰ نظم در انتشار خبر و با ضریب کیفی ۵۶.۷۰ در آخرین رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی توانست رتبه ششم پایگاه‌های خبری استان قم را بدون دریافت کمک مالی و وابستگی به حزب یا جریانی کسب نماید.پایان پیام/۱۱۰

گزارش های تصویری خبرنگار آستان بهارستان از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلی تهران:

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۱/ حضور ۲۵۰ رسانه فعال کشور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۲/نشست «کاربرد هوش مصنوعی در رسانه» در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران

 

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۳/ دفتر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران بسته شد

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۴/اهدای بسته‌های فرهنگی در نمایشگاه رسانه‌های ایران توسط مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۵/ حضور مدیران و اصحاب رسانه کشور در غرفه آستان بهارستان

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۶/ حضور مسئولان قم و گروه های مردمی در غرفه آستان بهارستان

گزارش تصویری نمایشگاه رسانه ۷/ حضور مدیران عالی کشوری در غرفه آستان بهارستان

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا