اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمانتخابات

حسین محمدرضایی نامزد انتخابات مجلس: مسجد باید تبدیل به مرکز فرماندهی شود

آستان بهارستان ؛ حسین محمدرضایی نامزد انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم اظهارداشت: مسجد باید تبدیل به مرکز فرماندهی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: انتخابات یک موقعیت حساس برای تعیین سرنوشت چهار سال کشور از جز‌ء تا کل محسوب می شود و افرادی که خود را در معرض این امتحان بزرگ قرار می دهند یقینا باید دارای توانائی‌های فردی وجمعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی وسیاسی باشند و نسبت به رخدادهای پیرامونی از لحاظ اطلاعات و تسلط بر نحوه برخورد و تعامل با این بخش‌ها نقش بسزایی ایفا کنند.

وی افزود: یکی از برنامه های محوری در حوزه فرهنگی توجه به نقش مسجد در اداره محله و ایجاد انس و الفت بین توده‌های مردم در راستای اقدامات اجتماعی و فرهنگی وسیاسی است.

وی عنوان کرد: مسجد می تواند به‌عنوان یک مرکز فرماندهی در حوزه اقتصادی، محیط پیرامونی خود را پوشش مدیریتی بدهد و با مشارکت مردم نسبت به ساماندهی اقتصادی و فرهنگی اقدام نماید که البته این برنامه نیازمند انسجام، طراحی واجرای درست ومنطبق بر واقعیت‌های موجود جامعه عملی خواهند شد.

محمدرضایی عنوان کرد: در راستای حمایت از رشد و توسعه وضعیت اقتصادی جامعه به‌خصوص طبقات پایین، نیازمند بازطراحی در حوزه فعالیت‌های جهادی هستیم یعنی تقویت گروه‌های جهادی منطبق بر برنامه‌ واهداف اسناد بالادستی اقتصادی کشور می‌تواند تحول جدیدی را در حوزه اقتصاد ایجاد نماید.

وی اظهارداشت: فعالیت گروه‌های جهادی با محوریت مساجد، می‌تواند در شناسایی بهتر و بیشتر چالش‌های اقتصادی و فعال شدن پتانسیل‌های اقتصادی هر محله نقش بسیار بالایی داشته باشد که موجب کاهش فشار اقتصادی حاصل از تورم وتحریم وبعضا کم کاری‌ها گردد.

گفتنی است حسین محمدرضایی نامزد دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم متولد سال ۵۱ است که در خانواده‌ای متدین ومحب اهل بیت سلام الله علیها و مبارز با رژیم ستمشاهی به دنیا آمد.

پدر وی معلم واز شاگردان شهید مطهری و شهید مفتح در دانشگاه تهران در دهه چهل شمسی بود.

حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و جانباز دوران دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال فعالیت در رسانه و خبرنگار نمونه بیش از ۱۰سال و نویسندگی و خبرنگاری در روزنامه قدس وابسته به آستان قدس رضوی و بیش از ۴۰ سال حضور فعال در پایگاه بسیج عضویت در گردان‌های عاشورا از جمله سوابق وی است.

عضوهیىت مدیره خانه مطبوعات به مدت ۱۷سال، عضو هیئت موسس وهیئت مدیره تعاونی مسکن مطبوعات، مولف کتاب نقش زن درپیروزی انقلاب اسلامی، استاد راوی دفاع مقدس در دانشگاه امام حسین علیه السلام ‌و دانشگاه‌های مختلف کشور از دیگر سوابق وی به شمار می‌رود.

مدیرعامل انجمن نویسندگان و خبرنگاران دفاع مقدس استان قم، مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم و مدیر ارتباطات آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گوشه‌ای از فعالیت‌های وی است.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا