اخبار قم

انتخابات پرشور، زمینه‌‌ساز رفع مشکلات ملت/ معیار انتخاب نمایندگان اصلح

آستان بهارستان ؛ مدیرمسئول پایگاه خبری اندیشه معاصر گفت: حضور در انتخابات موجب رشد سیاسی جامعه است. این حضور در انتخابات یعنی رشد سیاسی و افزایش قدرت تحلیل مردم به ویژه جوانان در خلال انتخابات.

 زهرا شیخ باقری ضمن دعوت از همه مردم در برپایی شرکت پرشور انتخابات ۱۴۰۲ درباره اهمیت حضور مردم غیور ایرانی در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۲ تجلی قدرت ملّی مردم ایران، تضمین‌کننده امنیت ملّی و نا امید کننده همه دشمنان این انقلاب و اسلام است.

وی تصریح کرد: انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع همه مشکلات ملت ایران اعم از مشکلات اقتصادی تا فرهنگی و اجتماعی است. حضور در انتخابات یعنی اهمیت دادن به خود فرد وزندگی شخصی و اجتماعی. حضور در انتخابات موجب پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است؛ چرا که مردم خود تصمیم می گیرند چه سرنوشتی را برای خود رقم بزنند.

وی در ادامه به فرمایش امیر المومنین علیه السلام اشاره کرد و گفت: هر جامعه ای که نسبت به امر ولی فقیه خود بی تفاوت باشد زیر لگد دشمنان له خواهد شد، افزود: همانطور که رهبر عزیز و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه دامت برکاته فرمودند، حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بر هر ایرانی واجب است و این وجوب از نان شب هم واجب تر است.

این کارشناس مسائل اجتماعی  گفت: روند زندگی مردم با یک بی تفاوتی تغییر خواهد کرد و دچار مشکلات فراوانی خواهد شد و با توجه به مسائل کشور موجب پیشرفت و رفع مشکلات خواهد شد؛ البته مردم ایران مردم غیور و همیشه در صحنه با حضور خود کمافی السابق حماسه ای خواهند آفرید و مشت محکمی بر دهان اسکتبار خواهند زد.

وی درباره اهمیت حضور در انتخابات به ویژه جوانان گفت: حضور در انتخابات موجب رشد سیاسی جامعه است. این حضور در انتخابات یعنی رشد سیاسی و افزایش قدرت تحلیل مردم به ویژه جوانان در خلال انتخابات. چرا که این حضور و رشد سیاسی جوانان باعث شناخت دشمن و شیوه‌ها و اقدامات او و در نتیجه شناخت راههای مقابله و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهانان این انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی در ادامه اشاره به موضوع برخی از شایعه پراکنی ها مبنی بر عدم حضور در انتخابات کرد و گفت: اینکه در انتخابات شرکت نکنیم مشکلی را حل نمی کند. زیرا در این صورت خود آن شخص متضرر خواهد شد و با رای دیگران، فرد غیر نظر او بر او و اداره جامعه مسلط خواهد شد و برای تصمیم خواهد گرفت. ضرورت حضور در انتخابات بار دیگر برای همه روشن است و باید با حضور در انتخابات نشان دهیم که نه تنها به سرنوشت خود بی اهمیت نیستیم بلکه برای آن برنامه هم داریم.

مدیرمسئول پایگاه خبری اندیشه معاصر برای حضور مردم در انتخابات ابراز امیدواری کرد و گفت: خداوند برای ملت ایران انتخاباتی مطلوب و شایسته مقدّر فرماید.

وی افزود: بی‌شک حضور پرشور مردم در این عرصه، موجب تقویت استحکام درونی کشور و افزایش امنیت ملی است؛ موضوع دیگری هم منتخبان مردم هستند که در دور جدید مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اولویت‌های این وزارتخانه که مقوم هویت ملی است را بیش از گذشته در دستور کار قرار دهند و برای رفع نیازهای مردم و حل مشکلات ایشان بکوشند.

وی درباره معیارهای انتخاب اصلح تصریح کرد: در این میان معیارهایی را یاید مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در نظر بگیرند و با بصیرت منتخب خویش را انتخاب کنند.

وی دلایل اهمیت انتخابات در مشارکت سیاسی مردم، تبلور مردم سالاری دینی در موضوع جامعه، کاهش اشتباهات و سوگیری تصمیم گیری ها، پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، سلامت روانی جامعه در سایه مشارکت فراگیر، عدم سوء استفاده دشمنان و در پایان رشد تعالی  انسان ها در جامعه اسلامی دانست.پایان پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا