اخبار پوششی و تولیدی قماخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار قماخبار مهم

حسن مالکی‌نژاد: نیازمند « هیات اندیشه‌ورز » برای خدمت به مردم هستیم

آستان بهارستان ؛ حسن مالکی‌نژاد منتخب چهارم مردم قم در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از حضور تمام نامزدها و دست‌اندرکاران انتخابات که قدمی در راستای حضور حداکثری مردم قم پای صندوق‌های رای برداشتند، اظهارداشت: نیازمند « هیات اندیشه‌ورز » برای خدمت به مردم و کشور هستیم.

حسن مالکی‌نژاد منتخب چهارم مردم قم در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی گفت: امروز گفتمان ما گفتمان تمدن نوین اسلامی است که برای تحقق آن باید تمام‌ ظرفیت‌ها وتوانمندی‌هایمان را بکار بگیریم.
وی افزود: تمدن نوین اسلامی تمام ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم را در برمی‌گیرد یعنی در امور ازدواج، مسکن، خوراک، پوشاک، سبک زندگی، اقتصاد، صنعت، سیاست، فرهنگ، آموزش، علم و دیگر امور که برای اداره یک جامعه آن هم جامعه‌ای که باید تمام ارزش‌های آن تحقق عینی پیدا کند و در یک بیان جامعه‌ای که برای ظهور آماده شده باشد حرفی برای گفتن دارد.
وی تاکید کرد: هرکسی با هر تخصص و ظرفیتی در هرکدام از مولفه‌های مذکور باید توان خود را به‌کار بندد تا سهمی از زمینه‌سازی ظهور را به خودش اختصاص دهد و شرط این حضور ایمان به خدا و اعتقاد راسخ به قرآن و کلام ائمه اطهار علیهم السلام است.
مالکی نژاد گفت: امروز پس از گذشت از رقابت انتخاباتی، زمان رفاقت رسیده و باید با وحدت و همدلی و عزم ملی به دنبال ایجاد بستری مناسب برای این مهم باشیم‌ و لازمه آن تشکیل «هیات اندیشه‌ورز» از اساتید و متفکران انقلابی از حوزه و دانشگاه با هدف خدمت صادقانه به انقلاب و مردم عزیزمان است.
وی تصریح کرد: باید افق نگاه و چشم انداز ما فراتر از کشور باشد بلکه باید نگاه‌مان الگودهی به امت اسلامی و استفاده از نقاط مشترک برای وفاق بین‌المللی در ایجاد وحدت امت اسلامی باشد و برای تحقق این اهداف به یک رهبر شجاع، مدیر، مدبر، حکیم و دانا نیاز است که ما از آن بهره‌مند هستیم.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا