اخبار مهمکمیسیون اجتماعیکمیسیون اقتصادی

دولت با تلاقی ماه رمضان و عید نوروز کنترل بیشتری بر قیمت‌ها داشته باشد

آستان بهارستان ؛‌ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و اوج مصرف کالاهای اساسی انتظار می‌رود دولت با دقت نظر بسیاربالاتر نسبت به کنترل بازار و قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی اقدام کند.

 علی اصغر باقرزاده در نشست علنی صبح امروز(سه‌شنبه، ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ماه ضیافت الهی را به همه محبان درگاه حضرت حق تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات را در این ماه بندگی دارم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، بهمنی، هادی شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: عرض ادب و احترام دارم خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و بزرگ شهرهای بابلسر، فریدونکنار، بهمنی، هادی شهر و آستانه سرا و روستاهای تابعه و تشکر می‌کنم از حضور با شکوه مردم بزرگ حوزه انتخابیه‌ام در انتخابات اخیر.

وی تصریح کرد: آری دوباره موجی خروشید و ملتی دریایی از حماسه آفرید، امروز قهرمانان سرزمینم باز هم برخاستند و نشان دادند این مرز و بوم پر از سرافرازان گمنامی است که در هر شرایط برای اعتلای نام ایران به صحنه خواهند آمد.

باقرزاده خاطرنشان کرد: آری پیروز نهایی این عرصه و سربلند حقیقی این میدان مردم بزرگ ایران عزیزند، شما که فارغ از هر باور و نظری به میدان آمدید و شوری برخواسته از آگاهی و تدبیر را به نمایش گذاشتید.

وی افزود: مردم عزیز شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، شما امروز باز هم بار سنگینی را برشانه‌های من گذاشتید و افتخار می‌کنم که خادم مردمان با عزتم هستم و من با تمام وجودم با قدردانی از لطف و اعتمادتان با شما هم قسم می‌شوم تا تمام خودم را برای خدمت هر چه بیشتر با یاری همه عزیزان بکارگیرم و فارغ از هر رای و نظری خدمتگزار شما بودم و انشالله بیشتر خواهم بود.

باقرزاده بیان کرد: اهالی شریف حوزه انتخابیه یاری‌ام کنید که این مسئولیت مقدس و خطیر را با دعا و یاری شما به سرمنزل مقصود برسانم و از خداوند منان خواستارم قدردان، خادم و جان فدای شما ملت شریف باشم.

وی افزود: بار الهی، امروز محضر این مردم دست به دعا برمی‌دارم و از تو طلب می‌کنم که چنان یاریم کنی تا در مسیرخدمتگزاری در این دنیا شرمسار احدی و در روز رستاخیز شرمنده امام و شهدا نباشم.

باقرزاده گفت: اما تذکر دارم به وزیر محترم آموزش و پرورش در صدور احکام رتبه‌بندی معلمان شریف بازنشسته ازتاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، همچنین حقوق معلمان خرید خدمات خواهش می‌کنم در آستانه شب عید پرداخت کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: از استاندار محترم مازندران و همه دست اندرکاران و بنیاد مسکن کشور درخواست دارم در مورد ماده ۹۹ در روستاها که انصافا امروز مردم گله‌مندند، دغدغه دارند و گرفتارند و با این جریمه‌های سنگین فکری به حال این مردم بکنید.

وی افزود: ما امروز درحوزه انتخابیه خودمان زمین نداریم برای تولید مسکن و نهضت ملی مسکن بدهیم حالا کشاورزان و روستاییان می‌خواهند زمین خود را بگذارند جریمه‌های هر متر چند ده میلیونی که بیشتر از شهرها شده است خواهش میکنم فکری بکنید.

باقرزاده تصریح کرد: آقایانی که خوش نشینند اینکه کاری ندارد حداقل فرقی باید بین بومی و خوش‌نشین‌ها دیده شود، خواهش می‌کنم رفع این مشکل را در دستورکار جدی قرار دهید و این مشکل را برای این مردم بزرگ و عزیز روستاها برطرف کنید.

وی در تذکر به وزیر جهادکشاورزی، افزود: ما الان در فصل کشاورزی قرار داریم مشکل نبود کود که اوره و فسفات باشد و از این قبیل حتی ما متاسفانه امروز شاهدیم به توت فرنگی‌کارانمان کود نمی دهند، حتما پیگیری شود و به آنها کود داده شود.

باقرزاده گفت: در مورد سوخت کشاورزان مشکل جدی داریم همچنین در مورد پلاگ گذاری که برای تراکتورانمان است و ما امروز مشکل سوخت داریم حتما یک اقدام عاجل انجام شود.

وی در تذکر به دولت، افزود: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و اوج مصرف کالاهای اساسی انتظار می‌رود دولت محترم با دقت نظر بسیاربالاتر نسبت به کنترل بازار و قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی اقدام کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: شرایط و اوضاع خوب نیست مردم عزیز ما بسیار ناراحت و دلخور هستند لذا اقدام عاجل صورت پذیرد./

پایان پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا