اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمگزارش تصویریگزارش تصویری قمگزارش تولیدیگزارش تولیدی قم

آخرین سفره افطار ۱۴۰۳ در چهارامامزاده قم برپا شد+تصاویر

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ ؛ جزء خوانی قرآن، نماز جماعت و برپایی ضیافت افطاری و غرفه کودک تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۷ در جوار مرقد چهارامامزاده قم برپا و آخرین سفره افطار ۱۴۰۳ در چهارامامزاده قم گسترده شد.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ از ۲۴ ماه رمضان تا پایان این ماه مبارک در جوار مرقد برخی امامزاده های قم برای همه مردم برنامه های متنوعی برپا می شود؛ در این راستا مراسم جزء خوانی قرآن کریم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و مراسم سخنرانی و ضیافت افطاری در جوار مرقد چهارامامزاده قم واقع در خیابان ۱۹دی، خیابان ۲۰ متری حائری قم برپا است.

در ماه مبارک رمضان با همت مردم خیر محل در ماه رمضان برنامه های متنوعی در این محل برگزار شد و شرکت برای عموم آزاد هست و مرد و زن و کودک و جوان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن همکاری دارند و جلوه های زیبایی را پدید آوردند.

حضور و همکاری کودکان و نوجوانان در این مراسم ها چشم‌گیر بود و در کارهای مختلف مانند پخش و جمع آوری قرآن و رحل ها، کمک در نظم جلسات و همکاری در بسته بندی غذاها حضور پررنگی داشتند.

گفتنی است کانال آستان مقدس چهارامامزاده قم در پیام رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/joinchat/4111139340C2faa9b1310 می باشد.

تصاویر آخرین مراسم ماه رمضان ۱۴۰۳ در جوار مرقد چهارامامزاده قم را در ادامه شماهده خواهید کرد:

 

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا