اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

جانشین سازمان بسیج سازندگی قم : ترویج تفکر جهادی از مهمترین اهداف ما است  

آستان بهارستان ؛ عباس روحی جانشین بسیج سازندگی استان قم در آستانه‌ی هفته بسبج سازندگی توسعه‌ی تفکر جهادی را یکی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی دانست.

عباس روحی ضمن تبریک دهه‌ی بسیج سازندگی به مهمترین اهداف تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار کرد: استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور، از نیروهایی است که هر کشوری به آن نیاز دارد تا بتواند کشور را سر و سامان بدهد.  وی انسجام بخشی به فعالیت های خدمت رسانی را از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی دانست و افزود: کمک به دولت در توسعه و پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی از دیگر موضوعاتی است که بسیج سازندگی مشغول به آن می‌باشد کمک به دولت‌ در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی، که در پردیسان که نهضت ملی مسکن بیش از ۱۰۴۰ واحد در حال ساخت به دست نیروهای جهادی می‌باشد.

روحی توسعه تفکر جهادی را از دیگر اهداف بسیج سازندگی دانست که بعد از بیست و چهار سال شاهد انسجام بخشی به نیروهای جهادی بودیم به طوری که هم اکنون بیش از ۱۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان قم فعال می‌باشد که موضوعی و پروژه ای و مناسبتی در هر موقعیتی که احساس نیاز شده گروه های جهادی پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند.

جانشین بسیج سازندگی امید آفرینی را یکی از مهمترین اهداف جهادگران دانست و عنوان کرد: ما هر چقدر بتوانیم در مناطق محروم نسبت به محرومیت زدایی اقدامات خوبی را انجام بدهیم منجر به امیدآفرینی در محرومین هم می‌شود و امید به انقلاب و این نظام در همه بیش از پیش زنده تر خواهد شد.

روحی یکی از رویکرد های اصلی بسیج سازندگی را استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و خیرین دانست و افزود: اجرای بسیاری از پروژه‌های سازندگی توسط نیروهای جهادی انجام می‌شود و از طرفی هم با کمک خیرین بودجه کار تامین می‌شود.

وی یکی از شاخصه‌های بسیج سازندگی این است که همه پروژه های ما به دست نیروهای جهادی انجام می‌شود هیچ پروژه ای رو ما در سطح استان قم نداریم که توسط پیمانکار خصوصی بخواهد انجام شود.

روحی تشکیل گروه های جهادی تخصصی را از دستاوردهای بسیج سازندگی استان قم دانست و اظهار کرد: هم اکنون پروژه های تخصصی همچون آب‌ رسانی، ساخت موتور خانه، جاده سازی، راه سازی، ساخت مخازن آب، آسفالت معابر و خیلی از پروژه هایی که نیاز به تخصص دارد؛ توسط گروه‌های جهادی تخصصی در حال انجام است که این یکی از دستاوردهای بسیج سازندگی است.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا