اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقمگزارش تصویریگزارش تصویری قمگزارش تولیدیگزارش تولیدی قم

جشن تکلیف دختران با قاب عکس پدران

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان ؛ مراسم جشن تکلیف دختران شهدای مدافع حرم، جانبازان و رزمندگان جبهه مقاومت فاطمیون در سالن غدیرکتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان ؛ مراسم جشن تکلیف دختران شهدای مدافع حرم، جانبازان و رزمندگان جبهه مقاومت فاطمیون همراه با آیین رونمایی از کتاب قصه‌های «ریزه میزه» روز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ در سالن غدیرکتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار شد و اما این بار قاب عکس پدران در آغوش دختران جا گرفته بود.

جشن تکلیف دختران با قاب عکس پدرانی که به تکلیف عمل کردند امروز برنامه ۱۳۰ دختر ۹ ساله بود که رسیدن به سن تکلیف را با دعای پدران آسمانی جشن گرفتند.

اجرای گروه سرود و مسابقات متعدد، زیارت مضجع حضرت معصومه سلام الله علیها،‌برپایی نماز جماعت و دریافت غذای تبرکی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

سرهنگ هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حجت الاسلام اکرامی مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است بیش از ۱۰۰ تصویر با کیفیت از این مراسم ثبت شده که چند نمونه با حجم کم را در این گزارش مشاهده می‌کنید؛ برای دریافت تصاویر دلخواهتان در این مراسم به آی دی @FatemehSadatMohammadi در پیام رسان ایتا پیام دهید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا