اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمکمیسیون سیاسی

ریاست جمهوری جایگاه حرف نیست/این عرصه مرد عمل می‌خواهد

آستان بهارستان ؛ مدیر نظارت و ارزشیابی ستاد کشوری تشکل‌ها و تعاونی‌های دکتر قالیباف در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: دلیل حمایت ما از آقای قالیباف این است که در سطح کشور اجرایی‌تر از ایشان وجود ندارد.

محمد امین هرات افزود: همانگونه که یک داستان خوب قهرمان می‌خواهد کشور هم نیازمند فردی اجرایی است و فردی که در ۱۹ سالگی نوک پیکان اجرایی و فرمانده بوده می‌تواند سکان قوه مجریه را هم به دست گیرد.

وی گفت: آقای دکتر قالیباف در میان تمام نامزدهای تایید صلاحیت شده کارنامه اجرایی قوی‌تری دارد و در راس اجرا بوده و زمانی که شهردار بود خود در میان میدان حضور داشت تا کارها به سرانجام برسد.

وی تاکید کرد: ریاست جهوری جایگاه حرف نیست و شخص اجرایی و مرد عمل می‌خواهد که کارنامه و زندگی آقای قالیباف در طول ۴۰ سال پیش روی همگان است.

هرات اظهارداشت: از دیروز به منظور رصد و پشتیبانی فعالیت استان‌ها فرمی را برای نظارت ارزشیابی آماده و جلساتی را برپا کردیم تا مشکلات به سرعت برطرف شود.

وی افزود: ستادهای شهرستان راه‌اندازی شده و یک چک لیست آماده کردیم؛ همچنین ستادهای استانی هر روز رصد می‌شود و تماس و پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی اظهارداشت: ستادهای آقای قالیباف در ۳۲ استان فعالیت خوبی دارند و نحوه فعالیت آن‌ها با پر کردن فرم چک لیست شامل برگزاری همایش، گذاشتن پست‌های تبلیغی و جلسات و بارگذاری فیلم و عکس‌ها در گروه‌ها مشخص می شود.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا